Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Ville också ha ett babynest denna gång, men avvaktade att köpa ett vilket är tur då lillfis är så tanig så ettans blöjor är för stora så de läcker nästan varje natt, så skulle bli ett himla tvättande av ett babynest. Visst kan man väl trycka ner en bit plastad frotté i iofs. Tittade på ett idag, men avvaktar lite till. Just nu går det bra ändå. Stora sonen var ett PLÅSTER och skulle aldrig köpt att inte ha hudkontakt, så ser om denna kille är lika innan jag köper ett .
Stor kram Anderska, inte kul när man känner att det som ska bli roligt förvandlas till tjafs och oenighet. Hoppas det löser sig snabbt och att ni kan enas om vad som behövs införskaffas och när.
spets - Här betalar vi ganska lika, men jag köper mer saker än mannen helt klart. Allt som FAKTISKT behövs köper vi från gemensamma kontot och allt som jag bara vill ha "för kul" köper jag själv. Nu har vi turen att ha haft det helt ok ekonomiskt, om inte rika på något sätt haha, men pengar har inte varit något vi bråkat/diskuterat om. Dessutom gjorde jag klart för mannen redan förra graviditeten att allt som jag vill ha till mina barn ska jag köpa och han kan inte säga ngt om det för det ska jag banne mig unna mig och det har han köpt . Men så är han himla snäll också .
EGO - Storebror sover gott och Lillfis somnade i sin säng och ligger själv. Mannen och jag vet knappt vad vi ska göra när vi båda har händerna fria!!!! LYXIGT då man har lärt sig ta tillvara på dessa stunder då det snabbt kan vända igen .