• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • carlan

Jis: Mysigt med en bild. Vi har bara från insättningen än. Bara några ringar men det får duga för oss ett tag till. Grattis igen.

• Kelsson1

Speck: Känns för mig att jag äter hela tiden o är jag utan att äta i 5min (ok nu överdriver jag men ni förstår) så döööör jag av hunger! Men just nu är jag inte sugen på något, vill bara äta husmanskost o mår illa typ hela tiden. Inte så jag spyr men ändå.

Vickan: Jag har bara andrahands information. Är väl bäst om man pratar med BM o hör vad de säger, för det var BM som hade sagt det till syrran. Men det som vi uppfattade det som är att det är inte livshotande under graviditet därför springer jag inte o köper nya o rekomenderar inte att någon annan gör det heller. Men tänker själv köpa utan bygel när jag blir tvungen att köpa nytt.

Mumlan: Då har du gått mer än hälften! Helt galet vad tiden går fort! Älskar att höra när du berättar om sparkar o hjärtljud. Vet du om de på odenplan berättar om kön om man vill veta? När kan man ta reda på kön? Vi började gråta redan av att bara se lilla hjärtat på VUL...

Jis: Härligt, blev rädd att man inte får det från FC!

Aurora: Gå o testa större omkrets så känner du bäst själv om det är något du kan leva med eller inte. Ingen kan säga att det blir fel om det känns rätt för dig! Hoppas du hittar en bekväm BH! Kram!

• Vickan I

Kelsson - ok, ja inget jag hörde under min förra graviditet men är säkert olika som med allt annat. Vi har också alltid fått bilder från FC på våra små. Vi fick både bilder samt veta kön när vi gjorde kub och sedan rul på ultragyn på Odenplan.

• Kelsson1

Vickan: Som sagt är det också andrahands information, bäst att kolla upp. Bra att veta att man får bilder från FC o då kanske jag också ska välja ultragyn på Odenplan för ultra när de talar om kön. Tack för info!

• Kelsson1

God morgon alla glada!
    Mitt illamående beslutade att börja redan så här på morgonen, vanligtvis har det kommit först vid lunch eller senare. Det här blir en rolig dag på jobbet, NOT! Men vad gör man, man är ju GRAVID trots allt (får man påminna sig själv om) Skrattande

• Speck

Kelsson: Härligt härligt! Hoppas du slipper kräkas iaf! Kram

• Kelsson1

Jis & Kasa: Ni står fortfarande som ruvare i Listan... Kanske dags att flytta ner till gravid? Länken finns i ursprungstråden...

• kasa01

Kel, jag ska in till huddinge imorgon, mår så dåligt, kanske något är fel. Skriver in mig om det ser bra ut då. Det jag är orolig för är att min hcg stegring har orsakat att cancern har triggats, och då skenar hccg't till jätte höga nivåer. Eftersom jag mår såpass illa hela tiden, (som att ha influensa, fryser, ont i kroppen, yr, pricker framför ögonen, svimmig, mm osv), vill jag vet att jag gör det pga en bebis, inte en ny tumör.

Lesen om jag inte komenterar er andra så mycket just nu, men mår som sagt inget vidare... ska blir bättre, lover.

• Kelsson1

kasa: Hoppas innerligt att du har fel o att bebis mår bra! Måste du vänta till imorgon? Kan du inte åka in akut redan idag om du är orolig? Jag åkte till Danderyd o där var de hur gulliga som helst! Håller tummarna att allt är bra! KRAM!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011