Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kasa: Alexander sover från ca 20 till 00-01. Sen sover han till ungefär 5 och efter det 3-4 till. Men så ammar vi ju inte längre. Låter jättejobbigt att han vill äta så ofta. Men visst är det mysigt när de små liven ligger där och jollrar. Hjärta

• Aurora1979

kattm: Ja den är verkligen jättefin. =)

marialiam: kommer fortsätta med mina MAM flaskor. Hur matar man en bebis ur träflaska som man rekommenderade?? Glas funkar ju men nja tills jag hör annat så fortsätter jag med mina flaskor i plast.

• Aurora1979

Najje: Kan ju hända att ni hamnar på NEO om pojkarna föds för tidigt. Hade jag vetat att vi skulle bli kvar på neo hade jag ju så klart packat helt annorlunda. Just till själva förlossningen behöver man inte så mycket tycker jag, där är man fullt upptagen med att ha ont, men kamera och ev. journal med blodgruppering från MVC känns ju rätt viktigt! Lypsyl var väl det jag ville ha mest. ;) På BB rekommenderar jag bekväma kläder, egna hygienartiklar som inte luktar sjukhus, innetofflor, något tidsfördriv, och glöm inte kläder till pappan. Får komplettera när jag kommer på mer.

Enya: Grattis till fina flickan! =)

• Aurora1979

Najje: Ja jag hade bara packat för 2 dagar så när vi fick permis så åkte vi snabbt hem och packade ner mer kläder och annat vi behövde, och mat för den delen eftersom det inte ingår mat på neo (iaf i Borås).

Lulis: Ja mycket fint finns det. =)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011