Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kasa: Inboxade precis carlan. Din idé är ju bra den med.
Kasa: Inboxade precis carlan. Din idé är ju bra den med.
Kasa: Ibland saknar jag en fb-liknande "gilla"knapp här på FL. Hade den funnits hade jag "gillat" ditt inlägg eftersom jag bara kan hålla med.
Nä det spelar nog ingen roll vad vi skickar, det är tanken som räknas. :D
Luella: Håller med, helt plötsligt känns mina små små bekymmer som en fis i rymden. :/
Bra idé Carlan. Det är lättare att vara öppen med privata saker i en tråd om man vet att endast medlemmarna kan läsa det man skriver och inte hela FL.
Jag kan starta en om ni vill.
skatten12: Ja alla ska ju känna sig trygga med att det som skrivs och "avslöjas" i gruppen INTE får spridas vidare! Och det är ju inget tvång att berätta sitt riktiga namn i gruppen heller... man får vara hur anonym man vill. :)
Speck: säger som Kelsson, han är lika söt som vanligt! :D
Vickan: Har precis tagit hand om din ansökan så det ska vara fritt fram för dig nu! ;)
Ja självklart är alla som redan är med här i tråden välkomna att ansöka! :D Alla väljer hur anonyma de vill vara så klart.
Skatten12: Du kan fortsätta precis som här om du vill, enda skillnaden är att ingen utanför gruppen kan läsa det vi skriver. Så sök till gruppen! =)
Som sagt, sök efter gruppen : Äntligen plus efter IVF och ansök om medlemsskap så accepterar jag eller någon annan er så fort vi ser det. =)