Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel: Då trodde man aaaaaldrig att man skulle komma under 100 dagar .
Såg du mitt inlägg tidigare om frön du kunde äta istället för mumomega kapslar?
Strössel: Då trodde man aaaaaldrig att man skulle komma under 100 dagar .
Såg du mitt inlägg tidigare om frön du kunde äta istället för mumomega kapslar?
Lindis: Tycker du gör helt rätt, åk in på söndag eller början av veckan för kontroll utan att ringa först om det itne gett med sig till dess!
Strössel: Stakarn! Hoppas det inte är något. Hoppas att lill* vill stanna i magen i några veckor till o inte har bråttom ut... STOR KRAM!
Jis: Härligt att F mådde bra!
Kasa: Verkligen fin mage!
anderska: Trevlig resa!
Aurora: Stackaren! Inte roligt att bli väckt så! KRAM!
kasa: Har någon bild i kameran, får se när jag (eller rättare sagt maken) får fingrarna ur och laddar över de till datorn...
Vickan: Tänk imorgon blir du FRU!
Aurora: Verkligen tur, han har haft skyddsängeln med sig!
Strössel: Härligt att bebis lugnade ner sig! Hoppas du inte får mer ont i magen. STOR KRAM!
Speck: Inte alls off topic! Du är absolut INTE någon dålig mamma, om något så är svärmor en dålig farmor! Helt rätt, imorgon får du sätta dig bakom stängda dörrar tills du ammat klart, förstår inte svärmor vinken får du låsa dörren om dig! STOR STOR KRAM!
Lindis: Vilken lättnad! Härligt att det går åt rätt håll! STOR KRAM!
Aurora: Du får ge din bror en stor men försiktig kram när ni ses! Hoppas du slipper monsterförkylning!
Speck: Härligt!
Dealiy: Drömmar är härliga!
Strössel: Försök ta det lugnt nu!
Lindis: Nu kan du andas ut, du vet att bebis finns på rätt ställe o växer så det knakar!
Lindis: Jag tror att jag blödde fram till v8 eller 9, men ändå gick allt bra.
Lindis: Nu kan du som sagt andas ut oberoende på färg på flytningarna. Det är bara om det förändras åt något håll som du kan åka in på ny kontroll annars är det lugnt. Jag hade ju röda flytningar som sagt fram till v8 ungefär, fick bara acceptera det. Sen slutade de helt plötsligt för att inte återkomma .
dealiy: Jag har haft det lugnt med humöret, mest illamående här. Så det är olika hur man blir påverkad av hormonerna.