Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lillstintis: Börjar också känna att hur ska man orka jobba ända in i slutet. Jag har ingen foglossning men halsbrännan är EXTREM. Tar jag gavsiscon så bränner det bara mer i magen istället för att komma upp. Tar jag alvedon får jag lindring bara i 30min... Håller på att bli tokig.

Lindis: Håller tummarna sååå för att du ska slippa blödning och brunt nu!

anderska: Håller med Jis, köpte också jeanskjol på H&M i somras o den är urhärlig.

• Kelsson1

anderska: Har de inte det på din lokala kan du ju alltid höra om de har möjlighet att kolla om den finns i någon annan butik...

• Kelsson1

Lulis: Det är inte kul att inte kunna sova o vara helt slut på dagarna. Tror att du o jag får börja sova en stund efter jobbet för att orka med. Försökte med det igår, fick till bara 10minuter men tror att det är bättre än inget.

Najje: Känner med dig, även om jag samtidigt ler o välkomnar dig till de gravidas värld . Det blir bättre längre fram i graviditeten om det är någon tröst!

Aurora: Har du något speciellt du gör för att somna om?

Ego: Gick in i v28 idag (ännu en etapp avklarad, nästa får väl bli v30 ) och har bara 90 dagar kvar till BF!

• Kelsson1

kasa: jag har varit rätt bra på att somna om efter kisspauserna fram till för typ två veckor sedan. Vågar inte tända lampan av rädsla för att vakna ännu mer och väcka maken. Samtidigt är det som att ögonen är väldigt trötta o orkar inte hålla de uppe men hjärnan vägrar gå ner i varv...
    Tack! KRAM!

• Kelsson1

kasa: Förstår att du då plockar fram boken skulle jag också göra. Jag har märkt att kollar jag på klockan så somnar jag definitivt inte om. Därför går jag på toa i mörker och kommer tillbaka till sovrummet allt utan att ens snegla på klockan, slänger mig på sängen o hoppas på det bästa .

• Kelsson1

Speck: Stå på dig o be henne lämna er i fred när du ammar! STOR KRAM!

Strössel: Har glömt att säga, BM sa i måndags att vill man åt omgea oljorna så finns de även i Linfrön, Solrosfrön och Pumpafrön. Så är man dålig på att äta fisk så kan man äta frön istället

Lindis: Hur är det med dig idag?

• Kelsson1

Strössel: STORT GRATTIS till ny vecka! Tack

Lillstintis: Hoppas du får någon sorts hjälp. Har för mig att jag läst i någon annan tråd att vissa tar Lergigan även om de inte kan sova (de brukar annars skrivas ut mot illamående, se bara till at du inte av misstag får Lergigan Comp den innehåller koffein)

• Kelsson1

Lindis: Håller tummarna att det håller på att avta och slutar sen helt! STOR KRAM!

Speck: Skönt att promenaden gick bra.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011