Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

tredjemaj: Jag tar Aco kvinna och Mumomega varje morgon o Niferex (järntabletter) varje kväll o inget annat nu.

• Kelsson1

Lindis: Det är omega 3 kapslar som ska vara speciellt anpassade för gravida (jag äter ju ingen fisk nu under graviditeten för det smakar för mycket fisk ).

• Kelsson1

strössel: Tror att det går bra för bebis ändå. Men du skulle väl snart sluta med Trombyl? Då kan du ju ta mumomega igen

• Kelsson1

cattm: Jag har också illamående utan kräkningar så det är bara att stå ut .
    Grattis till 100avklarade dagar! Låter urhärligt med Paris, njut lite istället för mig också !

Vickan: Helsingfors är inte fy skam det heller... Var ju dit på kryssning nu i helgen o med tanke på att jag samtidigt fick träffa syrran o systerdottern hade jag INTE bytt ut Helsingfors mot Paris . Jag tyckte att det var väldigt mysigt o avslappnande att åka båt o äta gott .

• Kelsson1

Strössel: Lät inte kul det där! Kanske hade jag ändå satsat på att bo hemma hos mamma än bo i ett kaos med främmande byggare...

Aurora: Välkommen hem! Håller med det är gosigt med syskonbarn

Dealiy: Vi väntade med sex till efter v12. Efter det har vi haft sex men inte blir det ofta inte med mitt illamående.

Lindis: Väntar på besked från dig, hur har det gått?!

• Kelsson1

Dealiy: Missfallsrisken sjunker efter v12. Orsaken till att vi inte hade sex fram till det var att jag har ju två tidiga MF bakom mig så ingen av oss vågade riskera något. Även efter v12 har maken varit väldigt orolig så det har inte blivit alls ofta.

Lindis: Säger det även här, Håller tummarna hårt för dig att det bara var skrämselblödning som för mig!

Ego: Vi hade en myskväll igår . Först när vi låg i soffan o tittade på TV så hade maken armen på min mage o det tyckte bebis inte alls om, hon började buffa o knuffa på armen för att han skulle flytta på den . Sen på kvällen när vi gått o lagt oss så hade hon riktig kvällsgympa. Maken lade handen på magen o var riktigt imponerad över styrkan bakom sparkarna .

• Kelsson1

Lindis: Jag vet att blod är skrämmande, blödde ju själv i flera veckor! Gick det bra för mig ska det banne mig gå bra för dig också!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011