Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

anderska: Borde de inte sälja ut sommarkläderna billigt nu från alla butiker? Har du varit runt o tittat?

Lulis: Säg till när du har kommit igång så måste jag också , känns såååå jobbigt så jag har inte börjat med de än även om jag VET att jag borde...

• Kelsson1

Najje: Säkert ingen fara med rosa flytning men kommer det mer så åk in för kontroll.

Lindis: Håller med om att du bör åka in för kontroll om det kommer mer brunt.

Ego: Supertrött idag! Sovit så dåligt, vaknat inatt igen för att gå på toa o inte kunnat somna om efter det. Haft en massa knasiga drömmar också. Var så trött nu på morgonen att jag satt o grina i bilen...

• Kelsson1

Lindis: Håller tummarna att det inte är något! Men var verkligen dumt svar! Jag skulle nästan åka in om jag var du (inte ringa). Är man väl där så brukar de göra undersökning.

elintang: Grattis och välkommen!
    Vi gjorde våra försök på FertilitetsCentrum i Stockholm. Det här var andra färskförsöket, misslyckats med ett färskförsök och två FET innan.

• Kelsson1

Lindis: Stackarn vad jobbigt! Kommer så väl ihåg hur tom i skallen jag var när jag blödde i början! STOR STOR KRAM!

• Kelsson1

Lindis: Gick tillbaka o kollade, vi fick se ett hjärta ticka v6+1, det var då jag åkte in på akuten på grund av blödning. Men läkaren varnade redan då att det inte var säkert att de kunde se något. Hoppas du slipper åka in!

• Kelsson1

Lindis: Jo det är lite tidigt men fortsätter det så här så skulle jag åka in till helgen, kanske kanske går det att se mer då...

• Kelsson1

Jis: Fin mage!

Najje: Tack! Är äntligen hemma, tänkte bara läsa ikapp mig o sen lägga mig o vila en stund...
    Så är det i början, luktsinne så man kunde bli spårhund o känslostormar. Jag vågar fortfarande inte se filmer jag inte sett tidigare av rädsla för att börja storgråta, för det tar aldrig slut...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011