Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck: Jag går gärna redan nu o lägger mig senast 21 för att orka . Hoppas att Loke börjar sova lite längre snart!
Jis: Det går inte (åtminstone för mig) att sova bara på en sida en hel natt. Men tror att det var natten innan förlossning som var viktigast. Annars säger de att blodflödet ökar om man ligger på vänster sida men kan aldrig tro att vi inte får ligga på något annat sätt under hela graviditeten så försöker ta det med lite ro! Jag har ännu inte tvättat bebiskläderna, har tänkt att det är hela tre månader kvar till BF så väntar nog lite till för att slippa tvätta de en gång till...
Dealiy: Härligt att höra!
Najje: Jag är helt övertygad om att du får se ett hjärta att ticka på fint! Håller tummarna även om det inte behövs...
Lillstintis: Härligt att du också får saker till bebis. Vi har sovrummet fullt med påsar som innehåller bebiskläder. Behöver gå igenom de innan jag stoppar in de i skåpet men har ännu inte haft tid eller ork.
Lindis: Jag är också känslig, har undvikit alla program om 9/11...
Lulis: Förstår din oro men som du själv säger så kommer allt att vara bra. Försök att andas djupt o tänk positiva tankar!
Vickan: Underbart att det gick bra igår! STORT GRATTIS TILL FRUN! Det tar ett tag innan man vant sig vid nytt namn (vilka problem ).
Ego: Har sovit extremt dåligt inatt så har inte orkat sätta mig vid datorn tidigare. Såg nu i kalendern att det är fullmåne imorgon som förklarar att jag vaknat stup i kvarten o inte kunnat somna om.
Idag har varit skit här hemma också. Maken sagt något med fel röstläge o det blommade ut till världskrig! Vi har rett ut det nu men orkar inte med fler dagar som blir så här. Inte lätt när man inte kan sova och mår konstant illa! Dags att gå o sova nu! GOD NATT!