89:or som är gravida! :)
Hej! Varmt välkommen :) trevligt med någon som ska ha i samma månad:) själv har jag bf den 2 mars.
Hur har du mått?
Hej! Varmt välkommen :) trevligt med någon som ska ha i samma månad:) själv har jag bf den 2 mars.
Hur har du mått?
Glömde fråga hur sover du på nätterna?
Jag kan vakna flera ggr på natten(inte för att jag behöver på toa) och sedan kan jag inte somna fören vid 00-01. Lägger vi oss tidigt så vaknar jag och är pigg vid 04-05!! :/
Så jobbigt när man vill sova och vara utvilad! Har även upptäckt att om jag går och duscha så kan jag somna :/
Jag gjorde något väldigt roligt idag. Jag trodde aldrig att jag skulle våga.
Jag ringde en spåtant och frågade några frågor. Kan börja med att säga att jag tror på allt medialt och att människor faktiskt kan spå. Mitt ex:s mamma kunde spå. Hon hade spått vår framtid och det första hon såg var att hon tyckte jag skulle skaffa p-piller för att jag skulle bli gravid. Hmm, ja jag blev ju gravid.
Jag ringde faktiskt två bara för att kolla om de såg samma. Kön sa hon var väldigt svårt att se och hon kunde inte se sånt. Hon som jag pratade längre med sa hela tiden han och fick upp han och den andra kände också en han. Men ville inte egentligen säga efterosm de båda sa att dem i stort sätt alltid brukar ha fel. Men idag på köns-UL vissade sig att det faktiskt är en till liten prins i magen
De båda såg att jag skulle inte gå tiden ut. De sa att bebisen skulle verkligen ha bråttomt ut. Ena sa ungefär 8,5månad skulle jag gå och den andra fick upp talet 21(troligen då 21feb) och att det var ett vattendjur. Berättade aldrig att BF var den 2 mars. Sedan frågade hon och det var därför hon såg vattendjur(sjärntecknet är fisk i slutet av feb början av mars) Hon sa även att bebisen är livlig(på det sätt att den kommer att vara så, KAN SJÄLV )och kommer att lära sig saker och ting väldigt fort.
Hon som jag ringde först berättade att hon kunde se att bebisen hade bråttomt både med att komma till världen och ut. Att förlossningen skulle gå väldigt fort. Hon såg även att det skulle vara i sjukhusmiljö(blev lättad då jag haft som känsla att föda hemma) Bebisen var en gammalsjälv. Tänkte direkt på att det skulle vara min sambos faster som faktiskt dog 11 dagar efter att jag fått plus.
Hon började även berätta om min son(trots att jag inte sa att vi hade en son) att det inte var långt mellan barnen och hon kände att han var mellan 2-4år. Han är två. Han var väldigt lillgammal och har lätt för att lära sig saker. Hon sa även att barnen påminner om varandra(hoppas verkligen de stämmer och att vi får ett lika lugn barn som Ossian var/är)
Visst tar jag allt detta med en väldigt nypa salt. Men eftersom allt stämde på sonen så måste jag faktiskt ärligt erkänna att jag tror på det!
Hon sa säkert flera saker men man var så himla uppspelt och vill helst inte prata så länge när det är så himla dyrt. Skulle verkligen kunna prata med henne hur länge som helst. Väldigt behaglig människa!
Igår var jag hos BM och allt såg bra ut förutom att jag hade först lite högt blodtryck och puls.
Här har ni dagens mätningar osv: