• minjalin

89:or som är gravida! :)

Madde01 skrev 2012-01-12 19:37:32 följande:
    Då får vi verkligen hoppas de är nära nu
    Jag tror du får en liten tjeja till helgen i stället nu då... för igår blidde de ju ingen bebis
    jag tror jag får en liten pojke jag, men när den kommer har jag ingen aning om xD
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-12 19:42:57 följande:
    Ja, de ommer jag minsann ihåg att du tror Som jag ..
    spännande att se om vi har rätt :)
  • minjalin

Kom lite slem med blodstrimmor i förut och tror jag har lite värkar så vi får se om det händer nåt under natten. Mina föräldrar tyckte i alla fall det var lika bra att komma hit och sova över för säkerhets skull även om jag sa att det inte alls behöver betyda nåt men känns skönt att ha dom här i natt om det händer nåt :) Nu ska jag försöka sova en stund så får vi se om jag får sova eller hur det går :)

• minjalin

Jag verkar läcka fostervatten så hon ville inte känna hur öppen jag var. Hon trodde jag är på förlossningen innan i morgon bitti men annars ska jag ringa in i morn så kan jag eventuellt få bli igångsatt.

• minjalin

Kl 07.12 föddes vår Elias. Han vägde 3630 g och var 50 cm lång. Jag vaknade 03.30 i natt av riktiga värkar och hade då läckt vatten 1 dygn. Vi åkte in och jag var nästan 4 cm öppen och mjuk. Kl 07.00 kom en bm och löste av och då var jag knappt öppen 6 cm. Sen öppnade jag mig 4 cm och krystade ut honom på 12 min och den smärtan går inte att beskriva. 1,5 krystvärk och bm han inte ens få på sig förkläde vi mår bara bra och jag är mycket piggare än förra gången

• minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-15 12:56:08 följande:
    Grattis så mega jätte mycket

Gick jäkligt snabbt denna gången alltså, härligt

Har ni kommit hem nu eller?

Ja lite för fort men det blev bra ändå ja vi kom hem igår så nu går vi bara här hemma och myser hela familjen
  • minjalin

Ja han är överförtjust men man får ha stenkoll för han förstår inte riktigt hur ömtålig lillebror är men han lär sig

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)