• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • fair

Usch vilken otur, stackars Leon! Hur länge måste han ha gips? Krya på honom!

• minjalin
    fair skrev 2012-02-29 04:22:12 följande:
    Usch vilken otur, stackars Leon! Hur länge måste han ha gips? Krya på honom!

Vet inte om det blir gips eller om han får fortsätta ligga i sträck, men om 4-6 veckor borde han va på benen igen tror dom.
  • Maajsi

Nu har vi varit och tagit prover :) Läkaren sa att det är inte säkert att det finns nå svar men jag har blivit lovad att få trombyl från och med dagen jag plussar ist för v. 10 så det är jag nöjd. Hon har redan skrivit ut det så det är bara för mig å hämta sen när det är dags.

• Maajsi

Kunde inte hålla mig igår. Hade känt av ilamående från och till. Antog att det var inbillning men testade mig iaf. Och vad ser jag, om inte ett + :D tog ett imorse också för att vara säker, samma sak där. Ska hämta ut trombyl imorgon och kommer även bli kontaktad av läkaren på fredag. Ska höra om fragminsprutor, som ska förhindra blodproppar. Ska även boka in ett VUL om ca. 2-3 v. Läkaren tyckte vi skulle göra det för att se så allt är som det ska.Hoppas det går vägen denna gång. Håll tummarna för mig tjejer! är så orolig att det ska gå åt skogen denna gång också.

• minjalin
    Maajsi skrev 2012-03-13 17:09:48 följande:
    Kunde inte hålla mig igår. Hade känt av ilamående från och till. Antog att det var inbillning men testade mig iaf. Och vad ser jag, om inte ett + :D tog ett imorse också för att vara säker, samma sak där. Ska hämta ut trombyl imorgon och kommer även bli kontaktad av läkaren på fredag. Ska höra om fragminsprutor, som ska förhindra blodproppar. Ska även boka in ett VUL om ca. 2-3 v. Läkaren tyckte vi skulle göra det för att se så allt är som det ska.Hoppas det går vägen denna gång. Håll tummarna för mig tjejer! är så orolig att det ska gå åt skogen denna gång också.

Grattis! Håller tummarna!!!
  • SaraA

Hon är här vår lilla sessa.. I söndags kom hon till världen klockan 13.36 med sina 51cm och 3148g

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)