• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Maajsi

Säkert inte :) Hade en liten blödning tidigare i veckan strax efter VUL men hcg värdet några dagar efter hade stegrat så känns lugnt :) är nog bara extra känsligt när man äter trombyl. Nytt vul om ca. 2 veckor ^^ Nu har jag passerat alla veckor jag tidigare fått missfall i, om jag minns rätt ^^, Nu ska det banne mig gå.

• Aalt0

Det kommer säkert gå jättebra :) Hur långt gången är du nudå? :)

• Maajsi

Aha okej :) men kul iaf! Idag var jag in på akuten igen. Hade haft ännu en blödning. Denna gång vet jag dock med säkerhet att det ej är nå missfall. Hjärtat pickade på för fullt :)  Känns underbart.

• Aalt0

Okej vad skönt men ändå läskigt :(
    Jag har då inte haft en enda blödning, inte ens den så kallade nidblödningen.
    Från och med igår så har det kommit ett djäääävulskt illamående, hoppas det släpper snart, trodde de skulle gå över typ nu :( Hur ska man orka jobba liksom :( Hur går det för dig med illamåendet? :)

• Maajsi

Kvällsillamående har jag. Men det har jag haft varje graviditet, DSet enda som är jobbigt äör foglossningen som börjar smyga sig fram, å nu är jag bombsäker på att det är den. Känns rejält när man jobbat. Men än så länge är den hanterbar iaf.

• Aalt0

Usch då :( Men man vet ju åtminstone då i alla fall att lilla livet där inne lever ;)

• Maajsi

Jo precis :)

Fy vad illamående jag var igår. Jag lovar, all mat jag kom i kontakt med var vidrigt. Kunde inte ens titta på maten. Kände mig väldigt dum då jag försökt lära dottern att man äter maten som finns på tallriken. Men det gick inte.

Tråkigt att det knappt är någon som skriver.

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)