• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Jennie med ie
    Fattig student skrev 2011-07-11 19:06:17 följande:
    Vad skönt med semester! Glöm inte att njuta så att semestern inte blir ett enda träningstvång.
    Jag lovar! Det kanske inte ser ut så på uppräkningen, men jag har absolut sänkt ambitionsnivån och målsättningen jämfört med annars.
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-11 20:27:52 följande:
    Vad är Cornetto? Glass?
    Jupp, hasselnötsglass i detta fall, men nu har jag varit ute och power walkat på kvällskvisten. Sköönt!
    Milea 080217 Lucas 100202
  • mandie

Shit vad utebliven träning kostar på mitt humör. Maken fick akut rycka in och jobba extra ikväll/natt och min tid till träning fick strykas. Ensam hemma med yngsta dottern som redan somnat när maken fick sticka. Haha övervägde en stund att lyfta över henne i vagnen för en snabb promenad åtminstone, men förnuftet fick råda så jag avstod :) Men nu känner jag mig galet rastlös och tråkig :/

Funderar på hur jag ska göra på den kommande semestern. Vännerna vi ska åka med tjatar om att jag minsann får lämna löparskorna hemma, det är ju seeemester. Men jag  lovar ingen vill ha med mig att göra om jag ska avstå från träning i en hel vecka! :P

• Gryndrömmen

äsch dina vänner ska väl inte bry sig om du tränar.. jag hade tagit med mig löparskorna.. jag tänker träna på min semester en vecka i prag kommer generera massor med promenader men tänker ändå köra typ två pass med min funktionella träning som jag knåpat ihop själv

♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-11 20:30:50 följande:
    Snälla, du kan inte skicka hit lite Karamellkungen till mig. Finns inte här. Kanske tur det ändå. Tungan ute
    *skickar ett lass* Glad
  • Jennnyn

Gryndrömmar: Vad är det för funktionella övningar du kör? Tar gärna emot lite tips inför min semester, när man har svårt att ta sig till gymmet vissa gånger

• Jennnyn

Igår startade jag dagen med ett ridpass och senare blev det gymträning. Körde ben och mage. Övade även på frivändningar tillsammans med en kompis, fast utan tunga vikter. Har svårt att sätta tekniken just när det gäller frivändningar och eftersom dessa förekommer en del i Bodypump som jag brukar gå på så känner jag att jag vill få in tekniken ordentligt!

• Paradigm
    mandie skrev 2011-07-11 22:12:23 följande:

Shit vad utebliven träning kostar på mitt humör. Maken fick akut rycka in och jobba extra ikväll/natt och min tid till träning fick strykas. Ensam hemma med yngsta dottern som redan somnat när maken fick sticka. Haha övervägde en stund att lyfta över henne i vagnen för en snabb promenad åtminstone, men förnuftet fick råda så jag avstod :) Men nu känner jag mig galet rastlös och tråkig :/

Funderar på hur jag ska göra på den kommande semestern. Vännerna vi ska åka med tjatar om att jag minsann får lämna löparskorna hemma, det är ju seeemester. Men jag  lovar ingen vill ha med mig att göra om jag ska avstå från träning i en hel vecka! :P

Du kan alltid träna hemma, men jag vet, det ger inte samma effekt eller känsla.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-12 07:16:11 följande:
    *skickar ett lass* Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!