MissKaos skrev 2013-10-28 13:40:45 följande:
Härligt! Jag skulle med behöva massage. Igen!!
Peppar på mig själv, ska ta mig till gymmet sedan. Matat i kidsen här byggarepannakor.. Dvs, pankakor med banan (och kardemumma) i och dubbla mängden ägg mot normalt. Och lite bakpulver annars fastnar dom. Bäst i ugn eg. Serverar man den gjord i ugn med keso och blåbär istället för sylt är det ju bra med protein i! Har testat att byta lite av mjölet mot proteinpulver men tror jag måste ha bakprotein. ngn som har testat? Eller ngt annat mjöl som inte är så vitt? Ifs kör vi ofta detta på söndagskvällar efter gymmet och då kan man ju behöva lite snabba kohydrater.
Jag hatar pannkakor så de där kanske skulle passa mig.
utgår du från ett vanligt pannkaksrecept? Om inte kan du inboxa receptet till mig?
Idag har jag varit till sjukgymnasten och fått massvis med övningar på gymmet. Helt klart en fördel med denna sjukgymnast att hon har ett rehab-gym och ett vanligt gym att tillgå. Vi gick bara igenom övningarna idag, så imorgon tänker jag åka in och köra igenom dem ordentligt. Tror jag kan vara ganska sams med dessa övningar, många kunde paras ihop så jag slipper den otroligt tråkiga vilan mellan seten.