• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lih skrev 2012-09-26 09:37:16 följande:

God morgon allihopa!

Skrev för ca en vecka sedan i väntan på BIM. Jag har oregelbunden mens och har gått över "förra månadens cykel" om vi nu kan säga så :)

Slänger in några test och är tacksam för svar!
    Jag gillar inte CB pga spökstreck men det fanns inget annat på apoteket. Jag har också testat med en sticka från billigatester har jag för mig. Det är samma bild med stickan men den ena är inte roterad och inte redigerad.

Tack på förhand!

MVH L
    PÅ Cb.t syns det ju streck. Och tror mig ändå kunna se ngt på stickan oxå..
    -Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
  • viochdu
    Loppan8604 skrev 2012-09-26 10:56:08 följande:
    Nåhon som vet ifall tl stickor med nr: 120827 e kända att ge spök?? Tycker mej se ett svagt streck på mitt!!??
    bild??
  • viochdu
    MissTajkon skrev 2012-09-26 11:05:41 följande:

Ser att det pratas om cb digitala testerna här och att flera fått "gavid" trots väldigt svaga plus på vanliga cb. 
    Jag la in en bild på ett vanligt cb test häromdagen som flera tyckte såg positivt ut.
    Bilden jag lägger in nu är billiga tester. Dom två första från i förrgår, dom två nästa från igår och den understa från imorse. Tycker det e ganska tydligt men får fasen "inte gravid" på cb digitalt!

Ngn mer som hört elr vatt med om att få helt ok tydliga plus men fortfarande neg på digitala? Känner mig lite förvirrad.    
    vill verkligen inte dumförklara dig men du håller det digitala i urinen i 20 sek. Många tar miste och tror det är fem sek på dom oxå...
  • viochdu
    Loppan8604 skrev 2012-09-26 11:08:13 följande:
    Har skickat de nu:) lägg gärna in en som e trixad e en som inte e de:) tack;)

• viochdu
    Loppan8604 skrev 2012-09-26 11:08:13 följande:
    Har skickat de nu:) lägg gärna in en som e trixad e en som inte e de:) tack;)

Nog är det ett streck alltid. Hur många veckor är det sen MA nu??
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-26 11:17:55 följande:
    Alltså tjejer, jag känner mig ff så gravid. Detta är sjukt! Jag har ju fått mens och neg test men världen snurrar, trött som en zombie, mår illa, sjukdomskänsla och molvärk!! Man KAN väl inte va gravid trots neg tester?
    När va sist du tog ett test då??

• viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-26 11:17:55 följande:
    Alltså tjejer, jag känner mig ff så gravid. Detta är sjukt! Jag har ju fått mens och neg test men världen snurrar, trött som en zombie, mår illa, sjukdomskänsla och molvärk!! Man KAN väl inte va gravid trots neg tester?
    Äl på G?
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-26 11:19:36 följande:
    Viochdu: ett par dar sen. Vi har inte haft sex sen äl heller så det kan inte va så att det varit sen äl..
    Hm märkligt. Och mitt hcg är fortfarande inte ur blodet heller. Eller jag tror inte det för det tog tid innan blödningen satte i star och idag har jag fortfarande rosa flytningar... Blir galen... ska testa idag och se om det är helt neg..

Hur är det med dina flytningar knasten???
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-26 11:20:02 följande:
    Viochdu: ska ju ha äl på tis ons.
    Kanske har tidigare ÄL nu eftersom du troligtvis va gravid sist. Jag fick ju fyra-tre dagar tidigare förra gången....  Cykeln ändrades kanske lite efter det. Så ägget började mogna direkt efter hcg.t va ute ur kroppen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester