• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är dock bara på äl+7-8

• viochdu

Loppan: fast jag plussade förra månaden med digitalt på äl+8 och nej ibgen tidigare äl den gången.

• viochdu

Loppan: menade inte bara för jag plussade tidigt förra gången så gör jag det nu. Trodde du menade att det va för tidigit att plussa så tidigt när du skrev "ja men då är det ju för tidigt..." Eftersom för kom in i meningen.. ;)

• viochdu

Testar igen i morgon och är det ngt så blir det ju streck i morgon oxå och förhoppningsvis lite synligare ...

• viochdu

Knasten: hade hoppat på mer än färgrester och därför jag tog ett till och då kom det upp när jag tittade på det efter 20 min sen har jag inte kollat på det mer... Då jag åkte till jobbet. Men tror oxå det är färgrester. Men hoppas ju givetvis eftersom dom testen är dryga..

Men jag skulle ju INTE ens testa men så packade jag upp testen.. Ja sen bara hände det ;)

• viochdu

Lisa: ältest kan påvisa för äl, mens och grav. Men är man grav brukar det bli väldigt starkt på äl testen och om du nu får pos på digitalt äl test skulle jag åkt och köpt ett gravtest i morgon.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester