Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knasten: uppdatera så mkt det bra går
Knasten: uppdatera så mkt det bra går
Knasten: wiiiiieeeeeeeeeee.... Härligt och bra att du fick på torsdag igen.. Äl kan ju ha flyttat sig lite eftersom du troligtvis hade ett tidigt mf förra omgången.. Jag skulle haft äl igår men icke
Knasten: ja jag tror det är på g igen. Vita flytningar igen efter några dagar med torrperiod så hoppas väl att dom äl-flytningarna kommer snart oxå och att testen blir pos. Orkar inte vänta mer.. Fast vi sexar på för fullt ändå.. :)
Då hoppas vi ändå på äl pos i morgon då :) så dom får hjälp på traven dom små rackarna!
Swea: förstår det... :) inte långt kvar alls... :)
Paradajz: uch... Massa styrkekramar
Jessa: Jag seeeer :)
Mini: jag plussde på äl+8 och vet att jag inte hade äl tidigare så det är fullt möjligt..
Lilja: har svårt att se på mobilen så bilden är så liten.
Knasten: wiiiieeeeeeeee klart vi håller tummen... Jag hade äl igår tror jag.. Missade dok att testa i förrgår och igår kväll va det ett rätt starkt streck. Men hade sjuuukt ont i tjejmagen igår och det drog i ubderlivet som det brukar göra runt äl för mig..
Men för första gången ORKADE vi inte ha sex.. Slocknade som två klubbade sälar när vi gick och la oss.. :/ och det hanns inte med ngt mys i morse heller.
Men va tror ni räcker det med sex mån tis och ikväll ?? Hatar att vi "missade" just äl-dagen. Vet ju att spermierna överlever men oddsen blir ju betydligt mindre.
Får hoppas ägget lever länge så det tar sig ikväll..
Petra: säger som knasten uppdatera oss.. Det kommer se kalas ut...