• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sofieee: ja men den dagen du hade utslag har du ju oftast äl dagen efter eller dagen efter det så ni prickade ju troligtvis själva ägglossningen...

• viochdu

Flickor!

Tror jag fått svamp av min antibiotika för min slidkatarr.

Vad säger man om pevaryl vid befruktning och när ägget ska fästa... Böir miljön dålig/sämre?

Står bara på förpackning att man de kan skada kondomer och sånt. Men inget OM man försäker bli gravid... Men eftersom det stå att det kan vara dumt att använda tillsmmans med spetmiedödande glidmedel så borde det ju inte orsaka så att spermierna dör eller simmar dåligt av det eller??

• viochdu

Anaconda: har hört det bara ta bort svampen för en stund men att det är ngt som ligger kvar så att svampen kommer tillbaka om man bara använder fil

• viochdu

Strumpan: efter mitt missfall tipsade bm mig att ta älstickor från första blödningafria dagen och tills det blev helt neg (som det brukar vara )och sen fortsätta testa tills det blev pos.. Tog sju dagar innan det va neg

• viochdu

Nu har vi äntligen flyttat till nya huset.. Så nu har jag lite mer tid att analysera tet.. Vad händer?

Själv inväntar jag BIN eller ja mens för är nästan helt säker på att det sket sig denna månad. Men gör inte så mkt när jag har ett nytt hus att fixa och dona i :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester