• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan8604 skrev 2012-09-26 11:21:39 följande:
    Oj de hade ja inte räknat med! De e dag 21 sedan ma började, vi har haft sex sedan dag 9. Har dock inte fått positivt p äl ännu men de e starkt nu i två dagar å ja har haft verk i magen i ca4-5 dagar nu å känner mej konstig.
    Det är ju helt möjligt att du kan vara gravid igen.

Som sagt. Jag fick MF. sedan fick jag äl dag 12 och sedan plussade jag på dag 20/ 21 redan.
    -Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
  • viochdu

Loppan. Vi säger ditt MA började den 6???!! 12 dagar efter (om vi räknar som jag hade det)  så hade du Äl den 17  och är idag på ÄL+9 så då är det fullt möjligt..

Du kanske till och med hade äl tidigare än dag 12.

• viochdu
    Loppan8604 skrev 2012-09-26 11:36:37 följande:

Började inte äl-testa förrän dag 11 å har inte haft positivt äl-test men de blev ju starkt nu. Aja fattar inget. Får välk se hur de blir. Vet inte när ja ska testa igen. E väldigt rädd att få upp förhoppningarna å sedan inse att de inte e något.

Ja mitt ma kom den 6/9.
    Tänk om Ja har sådan tur! Vågar inte hoppas men ändå gör man de:/
    Men du har testat neg efter MA eller??  Fick du reda på att det va ett MA genom VUL eller??

Försök att ha is i magen och testa om några dagar igen. Jag håller mina tummar och tår.

• viochdu
    Trollbarnet skrev 2012-09-26 11:48:52 följande:
    Hej tjejor!
    Kunde inte hålla mig!
    Måste vara någonting nytt för jag har aldrig fått pos på digitalt! :)

• viochdu
    Loppan8604 skrev 2012-09-26 11:53:14 följande:

Ja, ja har testat neg efter. Fick veta att de va MA på vul i v.8 å de kom ut i v.10. Ja tror inte att ja kommer testa förrän om ett tag. Vågar inte:/
    Uch, Beklagar verkligen.

Vore konstigt att få steck efter du fått helt blanka innan...

Har du tålamod så vänta till det gått 28 dagar från MA. Då har det ju iaf gått en vanlig cykel och testet borde visa starkt.. Du fortsätter att testa med äl stickor eller. Dom kommer troligtvis bli starkare och starkare om detta är en ny grav.

Håller tummar och tår för dig.
  • viochdu

Testade med CB nu och jag har fortfarande HCG i mig... Galet vilken tid det tar. Trots att det va ett sånt tidigt MF... SUCK!

• viochdu
    Kärt barn har många namn skrev 2012-09-26 12:15:20 följande:
    Viochdu: hur starkt plus?
    INget starkt plus. svagt som fan.
    sweasmamma skrev 2012-09-26 12:15:24 följande:
    va?? har du fått mf =(
    Ja! Två ggr på raken nu. va ju två veckor sen jag plussade.. och konstaterade väl nästan efter fyra dagar att det skulle ske då det inte hängt ngt med styrkan på testen... Sen förra veckan i torsdags började blödningen rejält efter att ha blött 5 kronor i några dagar och testen blev svagare och svagare.

Och idag är det svagt som attan.  Men trodde det skulle ha försvunnit. Är ju ändå 12 dagar sedan den första 5 kronan kom men "bara"  7 dagar sedan den riktiga blödningen kom...

• viochdu

Knasten: kommer in här och små dör lite.... Ha ha ligger och läser högt för sambon...haahahahahahahahahahahahahahahhahahahah

Han säger " man skulle kunna tro att det är du som skrivit det där"

Från en annan sak till en annan. Jag ör med hemma från jobb pga att jag mår som ett lass skit utan pergo...

Sista ggn knasten. Kääääämpa....

• viochdu
    kluckis skrev 2012-09-27 16:26:57 följande:
    Hur ska jag kunna vänta tills imorn och ta :P

dom är ju så jäkla dyra!

Tror jag åker iväg och köper och testar nu och sen ta ett vanligt test imorn bitti :)   
    Spännande!

Väntar otåligt på resultat!
  • viochdu
    Myzan85 skrev 2012-09-27 16:44:26 följande:

Tack för att du redigerade mina bilder.

Fick resultatet Gravid 1- i dag så nu har jag då 4 positiva tester att gå efter  
    Grattis... :) Underbart.

Skönt för dig att få det svart på vitt..

Jag ogillar digitalt men det är kanske inte så konsigt efter två MF. Då ser man inte om det blir stegring eller ej. Paranoid som man är...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester