• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anni Me skrev 2012-02-27 23:20:03 följande:
    tror jag ska ta mitt cb digitala i morron ändå, kan inte vänta ju :P i värsta fall får jag väl köpa ett nytt ifall det visar inte gravid :P   för det borde ju vara något, fått streck på flera tester (om än svagt, men ändå) haft jätte ont i brösten sen några dagar tillbaka, molvärk i magen sen några dagar, kissar lite oftare än vanligt.. åhh vad jag hoppas att det ska stå: GRAVID i morgon :)

kollade för skojs skull när jag skulle ha bf ifall jag nu är gravid, o i så fall blir det runt den 6:e nov :) 
    syns det inget, deppa inte för det. avvakta några dagar. då jag plusade påbim+12 sist så sa den digitala inte gravid på bim+4. lycka till
  • alexander2011

jag tror att det är nått!!! ta ett test imorgon med :)

• alexander2011
    40veckor skrev 2012-02-27 23:43:30 följande:
    Åh ja jag hoppas verkligen de!! :))))))) Är så lycklig nu men vågar inte riktigt hoppa och skutta än!!! Men åhh!! Ja vet inte ens vad jag ska skriva :)
    hahaha go du är :) visst ser man nått utan tvekan så jag hoppas med dig :) lycka till imorgon
  • alexander2011
    Madelonen1 skrev 2012-02-28 00:25:14 följande:
    Jag skrev tidigare idag i tråden om mina ÄL-tester, de gav fullt utslag igår vid kl 11 och 19. Samma sak idag vid klockan 11... Har tagit ytterligare två tester idag och de visar samma starka streck som de tidigare testen... Tror ni ägget har släppt ännu eller vad är det som händer med mig!? :/

ibland har jag fått lika starka sträck i 2 dagar o det är när testet blir svagare som ägget har släppt så du ahr nog fortfarande äl..passa på i sänghalmen med karls din nu och imorgon. ta ett test imorgon igen. bild?
  • alexander2011

jajatta: grattis, ser jätte fint ut

slemtorsk: åhhh jag ser :) och jag hoppas verkligen den blir starkare i dagarna  

• alexander2011
    40veckor skrev 2012-02-28 09:08:18 följande:
    Plussade igårkväll ingen tvekan längre!
    BIM-5 på det översta testet(igårkväll)
    BIM-4 på de understa testet(imorse) LYYYYYYYYCKLIG TJEJ!!!!!!!

jätte grattis!!!!! sågv fint ut redan igår
  • alexander2011

syndes igenting :S efter tiden ser det bara utsmetat ut men en svag svag linje så jaglitar inte alls på testet

• alexander2011

slänger in mina bilder. snälla tjejer, vad tror ni om detta. måste vara färgrester eller. fler som har fått sånt här utan att det har varit nått. snälla bolla min tankar. blir tokig

• alexander2011
    Soffiie skrev 2012-02-28 11:50:12 följande:
    va trist,, hade hoppats dme skulle komma idag då hade du kunna testa igen med ett testlagrets =)

jag har vart på vul nyss är så lycklig det var en liten ärta med hjärta och 4 mm lång =)
    underbart Hjärta visst känns det härigt o se den lille. skönt att allt e ok
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester