• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meoow skrev 2012-02-26 20:28:56 följande:
    Syns ju tydligare i verkligheten, men tycker mig se nåt här med...

Trixad av Jennie83:

men där syns det ju nått, du måste testa imorgon bitti!!!
  • alexander2011

ja det syns men nu när jag tittar på testet så ser det inte brett ut utan ett smalt rosa sträck :(

• alexander2011
    wassan skrev 2012-02-26 20:38:27 följande:
    ja men gumman ge inte upp det är tidigt för din del med 

jo jag vetSolig. ska försöka vara optimistisk Obestämd
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-02-26 20:40:34 följande:
    hr tidigt törs man testa med rfsu:s vanliga då?

4 dagar innan bim?
  • alexander2011

angie91 skrev 2012-02-26 21:03:29 följande:
    alexander: för att va på äl 7 ser de riktigt bra ut! håller tummarna ! hjälper dig gärna att trixa om du vill...
    ja du trixade mitt test för nån dag sen men då såg det annorlunda ut. såhär ser testet ut nu angie

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-26 21:44:25 följande:
    Men så konstigt.. Man ser ju på översta.. Är det fotat idag men "kissat på" häromdagen?

nej detta testet är från ikväll. la ut en bild häromdagen som det syndes lite på i ljuset när det ahde torkat..detta testet är ett annat. tog den för några timmar sedan
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-26 21:50:34 följande:
    Men detta ser ju skit-bra ut.. Har inte sett något på dina andra idag. Hur många har du tagit eller är det jag som är vimsig...
    jag har tagit några stycken idagarna även fast det är tidigt men mitt tålamod är ju lika med nol haha :) har inte lagt in några hur testet som ut inom o efter tiden idag o nått igår
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-26 21:57:39 följande:
    här ser du'!!! man ser klart att de e rosa o int gråa.. ja skulle nog tolka de som plus!! hoppas verkligen att få se starkare imorrn,...
    de understa antar ja att de e samma test fast torkat... du ska lita på testen inom tiden o int efter.. men ser ju även där ett rosa streck... syns kanske bättre på understa när bilden e mindre.. lägger in den igen fast förminskad

jag blir jättebesviken om det verkligen inte är nått denna gången med detta testet. visst jag vet att man ska ta inom tiden. la ut bilder på det oxå men sen såg det ut såhär så jag hoppas verkligen att det inte är nått fel på testet. tom sambon ser på testet att det syns. tar inte det som ett plus förens jag har fått flera likadanna. är konstigt om det skulle visa nått nu det är det som oroar mig
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-26 22:01:21 följande:
    Sitter fortfarande ned testert framför mig...strecket har blivit tydligare. Men liksom bara halvt, man ser bredden iaf. Färgen är mer blå än rosa.. spök då va?

bild?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester