• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ska jag ta ett test på kvällen nu??? asså inte just nu, svärföräldrarna är snart här men senare? försöker hålla mig men e sååå kissig nuuu

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-02-27 19:07:38 följande:
    ja de vore underbart =) men skulle du verkligen kunna hålla dig haha?  då e du duktig =) vet ej om jag skulle kunna hålla mig =)

men villken present!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hade varit lite fräckt..jo det kan jag allt...tror jag iaf Obestämd
  • alexander2011

hahaha :) ok springer o gör det nu men inte säkert att jag hinner lägga in bilderna eftersom jag får besök snart men lägger in det sen isf

• alexander2011

mähhh ser verkligen inte ett skit på testet nu ikväll ok..många dagar kvar i knowww men ändå...slänger in det så får jag låna era ögon. hade inte tid o ta nån bra bild då jag hade folk hemma. fick görat i smyg
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-02-27 20:23:37 följande:
    ska titta närmare :)

tack för att du tog din tid Hjärta
    gör så :) tror bara det är lite väl tidigt omd et skulle vara nått :S
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-27 20:25:18 följande:
    knasten : 

nej jag har inte varit hos dr!! dum som man är men jag vill inte besvära någon samt att jag jobbar mkt osv ... det är så dumt men jag har ju inte den smärtan längre ! just nu bara sjukt illamående och det kommer inte smygandes .. det säger bara pang så känns det som jag ska kräka, men det är ingen grav , bara konstig kropp

jag kanske är känslig för borago , vem vet =) ??

nu blir det nattning av dotter sen NUPP MED MAKEN =) ha ha ha 
  • alexander2011

swe, tycker ändå att du ska försöka kolla upp dig

• alexander2011
    wassan skrev 2012-02-27 20:34:41 följande:

DÄR SER JAG något väldigt väldigt väldigt svagt när jag förstorade bilden men tänk också att det är tidigt gumman ge inte än:)
    väldigt svagt ja...men flera dagar kvar
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-27 20:44:21 följande:
    kan meddela... att spökstreck eller ej på mina tester så fullkomligt bränner det i mitt högra bröst... bara högra.. det känns nästan svullet - som om man fått en smäll på det ...

Plus att det känns.....spänt i nedre delen av magen..som om det är helt gasigt fast det är inte i tarmarna..?!?!?!

Konstiga menssymptom?? Ja visst kan det vara det... men kanske något annat hoppas hoppas hoppas
    håller tummarna. har skit ont sj i magen idag, späner o drar o värker
  • alexander2011

har sjukt ont i magen nuuu..känns som magen är spänd o har typ som mensvärk rejält asså

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester