• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LisaW111 skrev 2012-02-27 13:57:05 följande:

här är testet

ser ut som du e gravid :)
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-02-27 14:40:35 följande:
    Ja nu har vi diskuterat lite här hemma och de blir nog ältester nästa äl. Bäst att beställa från testlagret eller? Gillar ju deras gravtester mest. Nån som använt/ använder deras äl test?
    jag använder deras tester o de är bra :)
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-02-27 14:43:01 följande:
    När ska man börja testa? På dag 10 eller nått?? Tror iof att jag hade äl på dag 17 den här gången. Men det är ju första efter p-piller stoppet så jag vet ju inte om min cykel är samma varje månad... Hmm... Nån vis person som kan komma med lite råd?
    ja börja dag 10 det låter bra. sen när du ser att testerna börjar bli starkare så ta ett test på morgon o kväll mellan 10-20 tiden
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-02-27 14:49:07 följande:
    Alexander2011- så får de bli tack för råden.
    Nu får mensen gärna komma så man kan köra vidare :-P
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 15:10:28 följande:

Pratade med en BM (gyn) idag så att jag slipper spekulera.

Hade en mens i slutet på Januari som varade i knappt 3 fjuttiga dagar... Nästa mens kom på BIM+4 och varade i EN DAG och är nu borta igen... Inte testat sen 5/2 men som BM sa borde det visat redan då.

Det är möjligt att vara gravid utan att det syns på tester men det är mycket ovanligt... Jag ska testa med blodprov på¨Torsdag och även ett VUL. Brösten är som två spännballonger så nu blev jag trött på att spekulera...

Spännande!

Förvånad

åhhhh du får berätta hur det har gått sen
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 15:16:56 följande:
    Klart jag berättar men just nu är jag mest förvirrad. Hela magen drar men det kommer ju inget blod.. Bara massor med flytningar!!!!
    men det låter ju bra :) minns inte dina tester. ahr du nån bild på din senaste test?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-02-27 15:42:06 följande:
    Alexander: ja små illamående har jag med varit el är till o från, samt att e hård i magen. Oj va ja hoppas för oss båda =)

Slemtorsk: rfsu vanliga e svårare o få plus på men rfsu testa tidigt tycker ja inte va så bra, pga de immade igen o glaset gav skuggor

ja jag oxå :) liknande symtom har vi..är sjukt förväntansfull :)
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 16:29:31 följande:

Här är senaste testet jag tog.. 6 februari.....

Trix nån?

men där syns det ju nått. är det den sista du tog?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-02-27 18:58:58 följande:
    jamen om, man blir ju typ galen, vill ju veta =)

Vore underbart o få plus på fredag, på minstingens 3 års dag <3

hihi :) hur passande hade inte det varit..mår illa IGEN o har mensvärkskänningar som satan emellanåt idag, riktigt drar o spänner i magen så jag hoppas mensen inte kommer.
    OM jag plusar, undra om jag kan hålla det hemligt tills sambon fyller den 18:e..tänkte be sambon byta blöja på alex o skriva storebror på blöjan :) 
  • alexander2011

slemtorsk: jag ser på ditt rfsu!!!! åhhh hoppas det är nått. hade blivit så glad gför din skull o du har MASSA dagar kvar så ge inte upp hoppet än

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester