• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kan tillägga flytningar oxå, hoppas det är nått. är rädd att jag kommer bli så sjukt besviken annars :(

• alexander2011

jennie83: ser fortfarande men svagare idag..jag ahr inte vågat testa än men har heller inte kissat. har inte bestämt om jag ska våga eller inte hahahaha...tror allt att ditt kommer bli starkare snart Solig vi får hoppas

• alexander2011

nu har jag tagit ett test, återstår 6 min, ser inte lovande ut :S

• alexander2011

ok dagens ser nått svagt svagt kanske. nån annan som kanskeee ser nått? behöver låna era ögon
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-27 10:13:09 följande:
    Ni har dåligt inflytande på mig!!!!
    Slösade precis bort ett grav.test!! Kissade kl 07.20. Har efter det druckit te och kissade nu ljust ljust kiss och testade mig på det!! Fullständigt slöseri!
    Har troligtvis BIM i helgen.
    Totalt och fullständigt blankt test vilket inte var det minsta oväntat då det är långt till BIM och ja, en rad andra dåliga ursäkter för att förneka att jag inte är med barn. 

SLUTA HA DÅLIGT INFLYTANDE PÅ MIG!!!
    hahaha goo du är hihi.
    jag kan faktist se en skuggalängst upp dvs första bilden :) ge inte upp hoppet för det 
  • alexander2011

gahhh ju mer tiden går så ser jag ett sträck på testet men färg eller inte :( åhh hjärtat sitter i halsen..fann vill inte bli besviken igen

• alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-27 10:29:16 följande:
    Jag dränkte mitt i vatten och slängde det. Annars vet jag att jag kommer glo ihjäl mig på det och inbilla mig att jag ser saker. Eller så dyker det upp något efter den tid man ska läsa av det. 

haha, bli inte arg för testet. du har många dagar kvar :) försök o ta det med en nypa salt. en annan är tokig o testar långttt innan bim o varför man gör det gång på gång vet jag inte. man stressar bara upp sig ist o blir besviken varje gång testet skriker negativt. testa om några dagar ist
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-27 10:31:50 följande:
    Ja jag bör nog återgå till mina grundplaner att testa på BIM datumet eller dagarna efter. 
    låter som en bra ideé Solig när har du bim? samma som mig va?
  • alexander2011

tack för trixet :) ska jag lägga in en bild på testet hur det ser ut nu eller det kaske inte spelar nån roll eftersom det är efter tiden?? :S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester