• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-28 11:54:25 följande:
    Alexander2011 jag tyckerju att jag ser ett helt streck fast det är kraftigare vid ändarna....

bim?

Det är så många på gång nu att jag knappt minns mitt eget BIM ha ha
    bim-5 idag jo det är det o sen ser testet jätteknepigt ut nu. ska lägga in en bild sen när det har torkat..får ta ett nytt senare. hur länge måsta jag håla mig? 3-4 timmar? har fortfarande sjukt ont som mensvärk idag, ihållande men mest på höger sida just nu, typ äggstockstrakten
  • alexander2011

asså slemtorsk :) du måste snart bjuda på en bild på ett nytt test. detta är ju jättespännande :) tänk pom det är nått denna gången för din del, vad roligt det hade varit Solig

• alexander2011

ingen som ser nått på mina bilder? :(

• alexander2011

knasen och 40veckor

nja jag ser allt i verkligheten. ska se om det går att få bättre bild  

• alexander2011

ska ta ett test snart igen..hur länge ska jagvänta?
  • alexander2011

sitter o väntar tills jag behöver gå på toa. ska ta ett test till igen sen här.

alla ni som har plusat..STORT GRATTIS
    Ni som har fått tveksamma o svaga tester, ge inte upp Hjärta hoppas det blir starkare för er.  

• alexander2011
    wassan skrev 2012-02-28 17:32:29 följande:
    -alex    håller tummarna Hjärta
    tack :) har hållt mig i 4 timmar o e inte nödig men tar mig en kopp kaffe nu så snart kanske :)
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-02-28 17:40:28 följande:
    haha fyra timmar GOOD men kissa först innAN du tar kaffe :_)

done :) inväntar 8 mn
  • alexander2011

nu börjar jag faktiskt bli nervös, ser jag i syne eller ser ni oxå
  • alexander2011

hahaha det avr nog den mest kraftigaste redigeringen jag ahr sett hihi

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester