-
håller tummarna :)slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-26 22:25:18 följande:Nä ingen bild...gått o lagt mig..får se om det syns ngt på morgondagebs test...
-
angie91 skrev 2012-02-26 22:25:51 följande:ÄL +7 brukar innedbära typ bim-7/-6 o de e int omöjligt att se såå tidigt...
strecken sitter på rätt plats o e av rätt färg... såå ja tror..!! hoppas får se flera likadana...
för e detta ett spök ... de tror ja int för 5 öre.. :/
det hoppas jag verkligen inte heller. hade äl runt 19:e-20 tror jag..sist +ade jag inte förens bim+12
jo men sträcket är allt lite väl smalt :S tar ett test imorgon. håll tummarna för mig -
Mini Léonie skrev 2012-02-26 22:26:26 följande:Haha nej det är ju bara nån som vill ha lite debatt och har lagt ut tråden men självklart är tjejen på bilden gravid. Däremot är tjejen på bilden förmodligen inte den som skrivit inlägget. Haha för då har man verkligen missat att man är gravid
Hoppas att det är något nu men va ändå försiktig med hoppet vet ju själv hur ont det gör när man bygger upp det till max.. Men vi håller tummarna.. Alla tummar vi har
jo jag ska försöka, vet hur det är..hade såhär i dec oxå. mensen kom 14 dagar sen så jag misstänker kemisk grav då. mennnn ska inte hoppas förmycket. kan dröja innan ett sträck kommer om det är nått. -
angie91 skrev 2012-02-26 22:29:32 följande:på de torkade ser de lite smalt ut ja.. men kolla de andra.. de e väl taget inom tiden?
japp, det var dom -
Meeee skrev 2012-02-26 22:30:49 följande:Ska bli spännande att se alla test i morgon. Ska genast gå och lägga mig så att morgonen kommer fortare
Godnatt på er ! -
Jag ser.är inne på mobilen.åhh tänk om vi skulle plussa samtidugt.fasen vad fräckt för ett sträck ser jag allt.ska hålla tummarna stenhårt för dig.för du kommer väl testa imorgon oxå eller.
-
jajatta: grattis :) ja du är gravid!!!
-
slemtorsk!!!vad är det jag ser :) ser allt nått på sista bilden. anade oxå på översta
-
mee. jag har hört att det är svårt att få sträck på rfsu såå jag hoppas det är nått för dig!! ser väldigt lovande ut
-
mennnn hur många är det igentligen som har bim samtidigt som mig. minns inte om jag har 14-16 dagar efter mensen men räknar som bim den 2:e
idag på morgonen mår jag sjukkkt illa. brukar jag inte göra och igår kom jag på att jag har metallsmak i munnen vilket jag hade min första grav men minns inte när det kom :S ska testa senare här