Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mandyyy: Åh, grattis!! :)
Mandyyy: Åh, grattis!! :)
Mandyyy: vi får hålla oss lugna och njuta av nuet, resten går inte styra över!
Här är mina test från fredag, lördag och söndag. Behöver jag säga att igår var min bästa födelsedag någonsin? :)
Tänker njuta och försöka att inte vara så orolig, detta är första gången jag blivit gravid, trots att min man och jag kört utan skydd i sju år och försökt aktivt i drygt ett!
Hej alla! Hade bim i lördags och plussade i fredags. Kunde inte låta bli att göra ett test från testlagret nu och tänker att teststrecket väl borde vara starkare än kontrollstrecket vid det här laget? Eller kam det vara lite svagare, trots bim+5?
Det var min sista sticka, ska inte testa mer nu! :)
Stort grattis!!! :)
Hej tjejer!
Jag plussade i den här tråden i juli men dert slutade tyvärr i ett sent missfall för en månad sedan. (Det var tvillingar med delad fostersäck vilket är väldigt ovanligt och hög risk). Jag skriver inte här för att få tröst utan mer pepp. Har sett att många av er haft MA eller missfall och skulle gärna vilja veta hur lång tid det tagit för er innan mensen kommit igång? Det har gått 4½ vecka för mig nu och jag vill inget annat än att bli gravid igen!
Kram till er och grattis till alla som fått plus!
Ett annat tips är att investera i en fertilitetsmonitor, den kostar lite mer (fast det finns ofta på tradera också) men då behöver man inte fundera över ägglossningstest. Jag hade kissat på stickor nästan ett år innan jag skaffade monitorn och med den blev jag gravid direkt! :) Hade tagit helt fel på min ÄL, både enligt billiga stickor och appar.
SaandraR: Tack för ditt svar! Vilken vecka fick du ditt MF? Har du lyckats bli gravid igen? :)
Så där såg mina tidiga test ut några dagar innan bim, då var jag på smällen! :) Håller tummarna!
Åh så bra att du skrev, har inte varit med om någon som varit i samma situation! Skulle vi inte kunna byta mailadresser? Bara om du orkar? Kram!