• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Siiran skrev 2013-07-11 21:46:04 följande:

Grattis säger jag :)
    Tror du verkligen det?! Åhh, hoppas! Har ju hört så mycket om bäst på test och att det kan bli spökstreck!
  • Elizabett
    EQ85 skrev 2013-07-11 21:46:52 följande:
    +++++++. inget spök det där inte. alldeles för rosa
    Åh! Hoppas du har rätt! :) Tack för din åsikt!
  • Elizabett

Samma! Har bim på söndag och fyller år på lördag så det vore kul med en fin present! :)

Vaknade i morse vid 6 och trodde jag skulle kräkas, aldrig hänt förr!

• Elizabett

Morgonens test, bim är mest troligt söndag eller måndag. Har som aldrig gjort CB tidigare så jag vet inte hur deras spökstreck ser ut!  Vågar jag hoppas?
  • Elizabett

Åh tack, hörrni! Har försökt ett år så det känns overkligt! Vågar inte hoppas riktigt än men det här det allra första tecknet på att vi ens kan få barn.

Hur ska jag kunna jobba nu?!?! :)

• Elizabett

Mandyyy: Tack! Känns helt sjukt, vågar inte tro på det innan jag tagit ett digitalt! Håller tummarna för dig!

• Elizabett

Någon som vet om man kan köpa ett digitalt test på typ Ica maxi eller coop? Hinner inte på Apoteket idag!

• Elizabett

Madelaiine: tack! Vi körde faktiskt på fertilitetsmonitor sista två gångerna, funkade fantastiskt!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester