• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fan skulle jag testa för... Gah. Äl testet va ju nästan blankt i morse och hade mitt gravteSt visat streck pga grav så hade äl testet oxå gjort det

• viochdu

Fröken x: när streck ett är starkare än streck 2 slår det lver till 3+.

Det understa är det mest könsliga och mäter lägre halter hcg så det ska bli starkt för att det ska stå gravid 1-2. Sedan när det blivit starkare än kontrollstrecket slår det över till gravid 2-3 och sedan som jag skrev uppe 3+ när streck nr 1 blivit starkare ön kontrollstrecket (2)

• viochdu

Själva har jag inte ens några färgrester att visa er idag. Bara ett vitt hånande streck.

Kollade på gårdagens test idag ubder lampan och man ser att det är färgrester på kanterna runt det vita. Så då va det "problemet" löst.

Knasten: jävlar om du inte kommer med ett streck i morgon oxå.

Det syns och det ser rött och brett ut.

• viochdu

Kanske4: sköt med äl. Fantastiskt när man känner den där pågång eller ser ;) hur många dagar brukar du ha?

• viochdu

Axsson: jävla skit då... Men skönt att se ngn med humöret uppe trots allt.. Kram på dig

• viochdu

Mee: dagen före och samma dag har jag äl slem sen vita flytningat. Spermierna ska ju simma i det där ...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester