Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ivf: jipppiiiieeee!!!
Ivf: jipppiiiieeee!!!
IVF mamma: kan du inte lägga ut dina första test du tog och vilken dag du va på? Lite nyfiken på "svaga" test
IVF mamma: kan du inte lägga ut dina första test du tog och vilken dag du va på? Lite nyfiken på "svaga" test
Osofin: ser på båda
Hej Flickor!
Nu tror jag att jag vet varför jag varit så förbryllad över mina ÄL-test dom två senaste månaderna inkluderat denna.
Innan vi började bebisverkstaden körde vi med ÄL_test från TL för att få ett litet mer hum om min cykel. Sagt och gjort. Det blev knappt synbart streck hela cykeln förutom två dagar runt ÄL då jag hade fullt uuuslag. Va meningen att jag skulle sluta med ÄL-test men det blev att vi fortsatte efter MF men då bytte jag till billiga tester. Och dom gav rätt starka utslag men inte pos, väldigt tidigt och jag trodde då det berodde på mitt MF samma sak hände månaden efter. Hade ju MF även då så blev trött på ÄL testen efter det så månad som precis varit skötte jag inte mina äl-test just för att dom va så starka hela tiden.
Igår fick jag äl test från TL gratis dessutom pga att deras gravtest och äl-test va slut på lagret. vilket jag hört här så jag hade garderat mg med ÄL-test från billiga-tester oxå.
Så min studie (PÅ MIG) är nog att billiga tester visar rätt starkt HELA cykeln för mig medans TL.s tetser visar väldigt svagt ända fram tills det är ÄL då det säger BANG och dom blir pos.
I det syftet gillar jag nog TL.s test bäst. För när dom varit så sstarka på billiga tester har bara gjort mig fundersam och trott att det va en stegring på g.
Oj långt text för ingenting. MEN jag började ju bli osäker i går om jag HELT plötslig skulle ha tidig ÄL. Men nu vet jag svaret.
Så nu är allt som vanligt :) ingen ÄL än. Den kommer nog på sön- tisdag som den SKA
Jag är helt desperat som ni kanske märker J men så här såg det ut efter ca 20 min när jag kollade. Jag hade 10-pack av samma sorts test, och ingen av de har varit såhär. Det har varit tokblanka, men som sagt denna blev starkare…..hoppas sååå mycket! De tidigare bilderna var ca 5 min efter.