• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Devilmom: Jag skulle sprungit till apoteket och köpt ett test. För vad jag kommer ihåg så gjorde du test som du fick svaga streck på och sedan va det neg hos BM och hon sa att det från ett tidigt MF.  Jag blev gravid 22 dagar efter mitt tidiga MF och då sa min BM att ett så tidigt MF som innan vecka 4 eller runt där inte ska kunna ge sbaga streck efter 22 dagar. Och att hon inte kunde se ngt på en undersökning är ju inte heller så konstigt då det va väldigt tidigt du va där..

KÖP ETT TEST!

-Fjärde försöket- ÄL 30/10 -- BIM 13/11
  • viochdu

Devilmom: Tog inte du oxå ut din spiral i samma veva???? det gör ju så att kroppen ändras. Så du kanske inte ens ska ha mens nu utan det är ÄL på g. ???  Köp ett gravtest och äl test...

• viochdu
    vigillarmtb skrev 2012-10-23 11:23:23 följande:
    Viochdu det ser ut som om att du ska ha äl väldigt snart!! Typ idag! När sonen blev till hade jag äl 7 dagar efter senaste mensens första dag! Så det går och iom ditt senast mf kan allt rubbas! Nuppa på nu i några dagar!! Även efter äl!
    Jo då. Vi nuppar för fullt. Hade sex i söndags och igår. Så fortsätter la. Lite jobbigt bara när jag jobbar eftermiddag och kommer hem efter tolv och mannen ska upp vid fyra. Men vad gör man inte..

LÅNAD BILD FRÅN GOOGLE:

Hennes test va ju dock "starka" i fyra dagar innan 5 dagen då det va fullt utslag. Så det är ju möjligt att jag kommer ha ÄL-då jag "brukar" ha det så jag får äl till helgen istället kanske istället för måndag tisdag.

Men som sagt vi nuppar på för fullt.. Blir kanske en låååååååång sex-period denna gång. :)
  • viochdu
    Lijkan skrev 2012-10-23 10:15:24 följande:
    hehe, jaa min navel sitter rätt långt ner :P ca 10 cm från toppen på blygdbenet.. men vettetusan om det är livmodern som är i närheten, eller om det är tarmarna haha.. ibland skulle man velat ha röntgensyn så man vet vart grejerna sitter :)
    77 000:de inlägget :) :) Skål
  • viochdu
    FruHall skrev 2012-10-23 11:50:04 följande:
    Testet efter det har torkat.. det är ju något svagt där.. som vanligt syns det ju bättre irl.

Jag ser Fru Hall men tyvärr så brukar ju nästan alla stick-test å streck efter det torkat. :/ Men hoppas givetvis att det är ngt som kommer bli starkare.
  • viochdu
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-23 12:05:35 följande:
    fru Hall.. jag vill inte ge falska förhoppningar men jag trixade lite med din bild och det ser onekligen rosa ut...

:) Tycker med det ser Rosa ut :)
  • viochdu

Fru Hall: men sånna streck kan du få tydligt plus på CB om du e gravid. Bara ett råd om du är EXTREMT nyfiken.

• viochdu
    FruHall skrev 2012-10-23 12:28:49 följande:
    jo jag vet.. Har funderat på det ett bra tag nu. vet bara inte om jag vågar..
    Klart du gör. Jag kan känna att det nästan  bättre att se ett neg resultat istället för att gå och vänta på mensen om det nu hade tänkt att komma alltså.

Billiga-tester har CB och beställer man innan 17:00 har man dom dagen efter. Jag har aldrig fått sen leverans av dom eller att deras tester varit slut. Tänkte bara om apoteket inte va ett alternativ.
  • viochdu
    lih skrev 2012-10-23 12:40:43 följande:

Oj, det ser ju jätte bra ut!
    Som ditt översta test såg ut såg mitt ut i söndags, sen på måndagen var det starkare än kontrollstrecket. Så för mig gick allt bara över en natt mer eller mindre. Vi mös på söndag, måndag, onsdag och torsdag, så vi höll i gång ganska bra, haha!

Sen kunde jag ju inte hålla mig ifrån att testa idag eftersom att jag har känt av stickningar i äggstockarna och igår kväll spände det nertill. Har även fått ökade flytningar de här dagarna, eller liknadne äl flytningar. Så jag håller tummar och tår för oss båda!

Tror du att du kommer kunna hålla dig med testandet? :D
    Ja vi får väl se vad testen ger för utslag idag. Har inte fått posten än och hoppas den behagar komma INNAN jag åker till jobbet.

Har ju pos äl test idag så fortsätter vi ha sex i minst tre dagar till. Sen när jag testar det återstår att ser. Bestämmer alltid att jag ska vänta med att testa. Men sen sitter jag där äl+6 (hahahha) med ett test i handen.

Håller tummarna!
  • viochdu

Någon som sett min brevbärare? Liten tant som åker runt i en gull bil det står posten på...

Åker till jobbet vid två. VILL HA MINA TEST INNAN DET!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester