-
GÖTT. Ibland blir man bra glad att den kommer... Men nu ska det vara sista gångn den kommer på nio månader :)Devil mom skrev 2012-10-24 12:09:37 följande:JAAAAAAA...... Äntligen kom min mens :) hur lycklig som helst och nu kan vi äntligen börja kämpa för vårt plus hihi :) äl den 8-9 november, BIM den 21/11 :) nu kör vi hihi
-
Dom som äter RR brukar äta det från mensen till ÄL och sedan ha uppehåll IFALL dom blir gravida..osofin skrev 2012-10-24 12:38:30 följande:Har läst lite här och där om Rosenrot i tråden. Vill bara berätta att jag jobbade med att sälja det för en massa år sen. Då var det jätteviktigt att inte låta några med mediciner (speciellt inte hjärtnedicin eller blodförtunnande) att äta det. Inte heller rekommenderade vi det till gravid eftersom man inte vet hur det påverkar fostret. Nu kan ju både Rosenrot och kunskapen förändrats sen dess. Har ingen koll längre. Men vill bara säga det...
Tar man RR mellan ÄL och mens är man bara korkad tycker jag. -
Va det i denna tråden ngn skrev att dom tog progestron för att få fram ÄL? Nu vet jag inte om det va i denna tråden eller vart jag läste det men OM det va det så skriver jag här ändå. Läste det i natt nämligen tror jag och då jag kom hem från jobbet , trött och sliten.
För mig går inte det ihop sig iaf. Progestron tar man EFTER äl så att livmmodern ska behålla embryot bättre (eller ngt sånt) men att ta det INNAN äl görs så att man skjuter fram ÄL.
Jag ska ta progestron två .tre dagar EFTER mitt pos ÄL-test så att jag är "säker" på att ÄL skett.
-
Längtan efter syskon: alltså vita flytningar kommer före mens efter mens innan äl efter äl och så håller det på... Är man grav brukar det bara Bli MER av den sorten. Men det är inte för alla...
-
Alltså krämiga vita föytningar även filmjölkaflytningar-mens- samma flytningar igen-torr period- samma flytningar-äl och äl slem-samma flytningar-torr-samma flytningar... Så är det för dem flesta!
-
Finns en norsk sida som förklarar samma med bilder...
-
Lyckygirl: spelar ingen roll om du glömt ett piller de ÄL-testen du la upp va negativa därför ingen ägglossning. Och äl+3 är omöjligt att plussa på.
Försökte förklara för dig detta tidigare i veckan men du verkar inte förstå.. -
Om du va "rädd" för Ägglossning skulle du fortsatt test tills Äl-testen blev positiva och sedan kanske börjat testa Tidigast äl+8
-
Mee90: HCG produceras först när ägget färst i livmoderslemhinnan..! Så har jag alltid fått lära mig... Kroppen producerar inte det INNAN då den inte VET om att den är Gravid än förens ägget anslutit till livmoderväggen..
-
Visst att embryot börjar producera hcg påväg ner men det är ju inget som släpps ut i kroppen förens det fäst som sagt..