• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till alla plus!

ÄL snart på intågande här för i dag rinner det vita flytningar nästan. Uäk.. Blir en goood helg...

• viochdu
    NyfikenKiken skrev 2012-10-26 08:57:29 följande:

Jag behöver er hjälp!
    För ca 4 veckor sedan fick jag missfall, var då i vecka 5.
    Efter det gav vi oss på att försöka igen, när vi var och kollade att allt såg bra ut hos gyn den 8:e såg hon att det fanns en äggblåsa som snart var klar, alltså att ägglossning var i närheten och jag tror jag hade ÄL för runt 15 dagar sedan.

I förrgår tog jag ett test (apotekets egna) och det visade ett svagt, svagt streck. Idag tog jag ett nytt test och det visade på ett starkare strck, det gick till och med att fota med min dåliga kamera.

Jag ser det, ser ni?

Jag ser ett svagt rosa streck. Hoppas på det blir starkare...  :)
    -Fjärde försöket- ÄL 30/10 -- BIM 13/11
  • viochdu

Alltså shit vilken skillnad det är mellan billiga-testers ÄL-test och TL.s

Idag kunde jag börja ana att TL.s blivit starkare från igår kväll men låångt ifrån pos och biiga-tester ser ut som att det ska bli pos om några timmar bara. Alltså nästan pos. Svårt att se om det är svagare eller inte än kontrollstrecket...

Testar väl på. Egentligen är det väl skitsamma. Är ju inte ÄL_testen som gör mig gravid. V har sex ändå. Det är bara ngt i hjärnan som säger att man vill ha det där positiva testet så man "vet" att man haft ÄL eller iaf sedan när man väl ska börja testa veta ungefär vilken dag man är på.. Tja cykeln kan ju ha rubbats lite oxå..

• viochdu
    NyfikenKiken skrev 2012-10-26 09:02:18 följande:
    Det där är taget inom 5 min (max tiden), strecket började bli tydligt efter 2-3 min. Jag tyckte det såg rosa ut men det är svårt att säga när det inte syns så tydligt.
    På min data och mobil är det rosa iaf. Håller tummarna för att det är på väg att bli ett starkt och fint plus.
  • viochdu

Någon som vet en bra sida med bebiskläder som inte är strössel, jollyroom  och dom här "vanliga" sidorna utan ngn ANNAN sida

dansk ? norsk ? ja vad som ...

Ska köpa present till min kompis som fått en liten.. och hon verkar fått hela lindex kappahl och H&M av alla andra.

• viochdu
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-26 09:11:53 följande:
    vet att det finns ett danskt märke som heter JOHA som jag hade mycket till sonen..har sett det på några sidor på nätet men minns inte vilka.. väldigt bra och slitstarka kläder.. mjuka o goa som sitter bra men om du googlar så hittar du säkert något
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-26 09:12:26 följande:
    haha.. kolla här

www.oiidesign.se/designer/joha

Tack Slemmis.

Fler sidor är välkommet. Ska kika lite...
  • viochdu
    lyckygiirl skrev 2012-10-26 10:50:19 följande:
    Eftersom jag misstänker att jag är gravid så känner jag att jag måste sluta med mina ppiller för att verkligen se om jag är gravid eller inte. Nu är jag på andra raden på ppillerkartan, kommer jag få en blödning om jag slutar ta mina piller eller kommer blödningen att utebli om jag är gravid... någon som vet ??  får inte tag i någon bm idag så jag kan rådgöra. 
    Ring sjukvårdsupplysningen...1177

Har du tagit digitalt? Annars är det ju bara att ta det och får du GRAVID ja då slutar du med p-pillrerna. För dom ska du INTE äta om du är gravid. Blödningen eller ej..
  • viochdu
    Lääängtan skrev 2012-10-26 10:46:39 följande:
    Hej tjejer!
    Har redan frågat i annan tråd, men ni verkar ju vara experter på "spökstreck" Flört Är detta ett typiskt spökstreck eller kan det kanske vara ett svagt streck? (lite oskarp och mörk bild, sorry)

Tycker att alla får plus på dom CB.arna. Ska man välja ngt CB ska man ta dom nya som är som en "sked" NYA Clearblue Plus.. Dom har jag inte sett några" spök" på..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester