• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sofiakb skrev 2014-01-19 09:44:17 följande:
    Är inte säker för mensen uteblev i slutet på december och har oregelbunden cykel men tippar en vecka :) så ungefär som du! Hoppas det är nått!
    Jag fick svagt plus äl+8 sist jag var gravid så det är ingen omöjlighet! :)
  • Elizabett
    MammaMia93 skrev 2014-01-19 09:35:35 följande:

Detta är bara spök va? Testet är torkat, men såg likadant ut när det var nytt.

Elliot 30 December 2011 <3
    Ser inte din bild?
  • Elizabett

Hej! Kanske en dum fråga här men om man hade äl tre dagar senare än beräknat, visst borde man få mensen tre dagar senare också?

• Elizabett
    majja77 skrev 2014-01-20 07:53:05 följande:

Ja så borde det vara. Sen kan ju mensen bli någon dag försenad ändå av olika anledningar. Men normalt så får man mens 14-16 dagar efter äl

Tack för svaret! Kör med en app på mobilen och fertilitetsmonitor och appen har inte så bra koll. :) Hade mf i november så min cykel är lite i oordning!
  • Elizabett
    V79 skrev 2014-01-20 07:55:23 följande:

Jag kan möjligtvis ana något svagt men inte helt säker om det bara är inbillning.
    Samma här! Men om jag har bim tre dagar längre fram än jag trodde så är jag väldigt tidigt ute så jag får lugna mig några dagar! :)
  • Elizabett
    majja77 skrev 2014-01-20 07:54:34 följande:

Jag ser ett svaaaagt streck om jag vänder på mobilen

Jag ser det också! Men det kan bara vara en skugga. Testar igen på onsdag! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester