• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-01-25 11:52:40 följande:
    Jag fick starkare på kvällarna nu när jag testade än vad jag fick på morgonen! Om jag tog med morgonurin fick jag tom svagare än om jag testade bara ca 2 h senare!! Hört många som får starkare på kvällen! Hoppas så för dig!
    jag fick ju ett streck igår kväll..som angie trixade med,imorse inget 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-25 11:54:57 följande:
    folsyra?!?
    nää =) något för slemhinnan .. ha ha,f*n kommer inte på namnet 
  • sweasmamma

nä apriforce =) som sagt ,senaste dagarna är jag blååååst ! glömmer va jag ska säga,tappr ord.. skulle förklara en maträtt för en vän ,tog mig 10 min och gå igenom alfabetet 2 ggr innan jag kom på kassler=)

• sweasmamma

ÄCKELVARNING!! alltså, jag bara kände att det "bubblade" till i underlivet ,sprang på toa och kände hur det rann tänkte NU kom mensen ... men inget ,flytning!!

• sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-01-25 12:20:06 följande:
    apriforsen äter man en tablett innan sänggåend, det står att man ska ta på morgonen på burken, men den har bäst effekt på natten.
    aha okej ..f rom mensens första dag ?? 
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-01-25 12:35:24 följande:
    va kul (eller vad man ska säga) satt just här och kände hur det bubblade i mitt underliv oxå. :-P O jag har inte mens..
    trodde verkligen mensen kom alltså.... men jag ska iväg efter jobb och köpa cb plus! ska hålla mig från att kissa 4 timmar...tror inte jag kan =/ men ska försöka!

ont i bröstvårtorna och mår lätt illa men kan inte för allt jag är värd tro att det skulle vara vår tur nu ändå!! 
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-01-25 12:28:59 följande:
    Prövat både apiforce och borago.. För mig gjorde apiforcen ingen skillnad (åt en månad) men båda månaderna jag åt borago blev det plus! Dessutom så blev huden jättefin! =) Behöver jag säga att jag förespråkar och avgudar boragon som enligt mig är mirakelmedel! Borago och apiforce är inte samma sak, som jag fattat så ska boragon hjälpa slemhinnan och apiforcen äl? Däremot är borago och glandin samma sak, finns många trådar om glandin och borago om man vill läsa.
    kan jag äta båda samtidigt ändå?? eller va rek du?? en om dagen då? när?
  • sweasmamma
    EllenNoone skrev 2012-01-25 12:53:20 följande:
    Dagens...för den som vill kika...
    nice=) smyger in ett grattis=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester