• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EllenNoone skrev 2012-01-25 12:57:22 följande:
    sweasmamma: Tack

tar ett test varje morgon o kväll nu så jag hoppas på att kunna visa en fin stegring sen  
    bim?? 
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-01-25 13:10:57 följande:
    Jag tog dem inte samtidigt.. Finns säkert dem som gör det men jag skulle pröva dem var för sig istället. Boragon tog jag två tabletter om dagen. Står på att man ska ta 2 om dagen första 3 mån och sedan 1 om dagen, åt från mensens första dag och fram till äl! Först gången åt jag till plus men eftersom det slutade med mf så åt jag bara fram till äl denna gång och i magen ligger en liten med pickande hjärta enligt ul! =) Så skulle rekomendera 2 om dagen från mens till äl!
    tack !!! hoppas på att slippa men får ju gardera mig =)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-01-25 13:16:13 följande:
    Hoppas också att du ska slippa! Ja tycker dina test sett lovande ut! Håller tummarna för att du får ett fint plus idag!

Jennie: Hur har det gått idag? Testat nåt mer?? Gårdagens kvällstest cb var ju klart positivt, nyfiken på att få se om du testat mer idag!
    ja viist har dom sett lovande ut ..hmmm ,men .. ja vi får se ,testar i em 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-25 13:22:55 följande:

Trixat

Otrixat

syns ju ff något brett på dom
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-25 13:25:16 följande:
    vad tror ni???
    ska jag behöva säga det ... IGEN ????? Skrattande
  • sweasmamma

angie!!!!!! vaaaaaaar äääääääääääääär duuuuuuuuuuu????????????

du trixade mina sååå bra igår!!!!!!!!i need u  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester