• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

chleome skrev 2012-01-25 14:39:48 följande:
    Ett par frågade längre bak i tråden om känsligheten för Doc Morris testerna, jag har hört tidigare att det är på 10 mlO så det ska vara riktigt känsligt! =)

Sen en annan fråga, har inte haft något att visa men följt tråden. Jisses vilken rolig tråd det är! =) Men iaf, har BIM på söndag, vad blir det idag -4? Tror ni att jag kan testa redan?

Har molvärk, som träningsvärk från armhålan till utsida av bröst och som ilningar i ljumskarna. Plus illamående HELA TIDEN!!  Men jag törs inte tro det, det är vårt 9e försök....

Men vad tror ni, kan man testa redan idag? 
    jaa klart du kan testa idag ,bara håll dig ca 4 timmar utan att dricka för mkt. låter ju riktigt bra med ilnongar och illamående . håller tummarna för dig 
  • sweasmamma

grrrr,inte kissat på 2 timmar..såååå kissig . slutar 15.15,ska köpa test sen hämta dottern sen hemma vid 4 och så ska jag KISSA!!!!!!!! och testa förstås

• sweasmamma
    chleome skrev 2012-01-25 14:52:04 följande:
    Har bett min sambo att köpa test från doc morris när han åker hem från jobbet. Vad nervös jag blev..... Hoppas hoppas......
    håller tummar och tår!!!
  • sweasmamma

grrr.. tror faktiskt mensen kommer.. såååå sjukt ont i svanken,fryser heeela tiden och vitt tjockt som flytning ... bläääää

• sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-25 14:55:03 följande:
    sorry ja somna vid 6 imorse o har vart ute o fixat!!! ja sks trixa swea 
    hej dääär är du =) ha ha!!! ja snälla gör det =) ligger på 1917 tror jag 
  • sweasmamma
    Knasot skrev 2012-01-25 15:01:41 följande:
    Hej på er alla testexperter! :) det här e första försöket för mig så har inte så stor erfarenhet av test, tog detta för en stund sen. Jag ser ganska tydligt ett streck ( som man knappt ser på bilden, vart så dålig kvalité) men grejen e att det e väldigt smalt å tunt. Så vad säger ni är det ett jätte jätte svagt plus eller ett spökstreck? vet inte riktigt hur ett spökstreck ska se ut... =)
    ser inte din bild=(
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-25 15:02:07 följande:
    redan sparat ;) strax såå :P de tar lite tid att läsa ikapp :O
    lugnt =) jag går från jobb och 10-15 min =) 
  • sweasmamma
    Knasot skrev 2012-01-25 15:08:58 följande:
    aha oki, då gör jag det när jag kommer hem ikväll, känns inte så bra å spara bilden på datan här på jobbet :P Återkommer :)
    lägg den på skrivbordet sen raderar du den direkt 
  • sweasmamma
    Diana P skrev 2012-01-25 15:11:26 följande:
    Hello!! Kikade ju in igår på BIM-6 och ny tyckte er ana nåt, här kommer nu bild på BIM-5:

Nu är jag ganska säker på graviditet!! Kommer ändå fortsätta testa...
    grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester