• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-01-25 09:54:45 följande:
    Gummsan: Åhh grattis!!!! Hoppas mannen din också kan glädjas snart!

Sweasmamma: har bara haft vita tjocka flytningar precis innan bim de gånger jag varit gravid!! Har för mig varit det säkraste tecknet, håller tummarna!!
    tack skrutt !!! håll tummarna ör mig. ska testa idag .plus eller digitalt
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-01-25 10:00:45 följande:
    En fråga?

Doc morrison testen hur känsliga är dem? mäter dem 25mlu?
    inte hört talas om dom
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-25 10:12:16 följande:
    Sweasmamma: Försökte trixa lite med ditt test men fick tyvärr inte det att bli nått bättre.
    =(
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-25 10:32:04 följande:
    Men hoppet är inte ute än!!! Jag håller tummarna!!
    det är inte rfsu testa tidigt =) det är ett test med grön förpackning . står på danska tyska och norska tror jag ... inte en aning om hur dom mäter iaf =)

men jag köper cb idag .... 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-25 10:55:01 följande:
    spännande o se vad cb visar! Ska du köpa digital eller?
    vet inte... ska jag eller cb plus??? jag tror verkligen att det inte blev nåt,kände på tappen och den känns ganska hård med en hård kant typ....sen lite öppen =( brukar ju vara det då jag fått barn sen innan men tror det är mensne ...så rågan är ska man testa eller invänta mensh******t
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-25 11:00:07 följande:

Grattis till alla Plus ,,

Vad ni skriver massa sidor att läsa igenom Glad 

I morgon är det dax för mitt vul... Är så sjukt nervös.. Tänk om det sitter fel igen?? Tänk om den inte växer??     

näää du . tänk positivt!!! allt är bra!!! =)
  • sweasmamma

pengar inget problem =) bim imorgon eller övermorgon! brukar ha 24 dagars cykel,förra mån va 25 så jag har räknat 24 

• sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-25 11:06:53 följande:
    Köp ett cb digital och testa i morgon bitti Glad

Efter det mannen och jag gått igenom har jag så svårt att tro att vi ska få en bebis... Får verkligen inte in det i huvet...  
    ja alltså det känns verkligen som vi aldrig kommer lyckas=(
  • sweasmamma

alltså om mensen kommer imorgon ska jag äta borago och ..vad hetter det...nåt mer... fo nåt.. =)

hur äter man detta?hur många om dagen osv 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester