• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-25 13:27:24 följande:
    Haha ja e så j*vla nojjig tänk om de e fel,,,,, o kan man lita på de trixade testen
    haha mongo jag
    inte såååå!!!!!!JA MONGO!!!!!=)
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-25 13:34:12 följande:
    Gillar verkligen er i tråden men snälla tänk på innebörden när ni använder sånna ord Obestämd

Det syns ju på ditt test idag också. Och håller tummarna för att det ska gå bättre för dig denna gång!!!!!!

ber om ursäkt !!! inte snyggt sagt 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-25 13:42:56 följande:
    väldigt svårt o se, men tycker mig ana...... men testet va så långt bort i bilden tycker ja. lättare o se om de är nära, fatta du hur ja menar =)

ska du testa nå meer i kväll????
    JA ,ska köpa cb i em 
  • sweasmamma
    Langtarmassa skrev 2012-01-25 13:41:26 följande:
    Jag hjälper till ;) Försöker också få folk att sluta använda det som ett skälsord.. har en kusin som har downs syndrom/är mongolid :)
    som sagt ... man tänker sig inte för och menar ju inget illa såklart !!!! 
  • sweasmamma

jag personligen kan vara mkt klumpig ibland men jobbar som pers assistent och har jobbat med barn med särskilda behov samt har vänner med barn som har down s! dom ungarna är fantastiska och fulla med kärlek men som sagt ,vi som ska lära oss använda andra uttryck 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-25 13:48:23 följande:
    köp ett två pack =) ekonomiskare =)

Tänkte mig inte heller för, menade inget illa!!!!
    klart jag köper 2 pack ..tssss =)
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-01-25 14:20:22 följande:
    Varför kan jag inte citera? Är det så för alla som sitter med mobil?
    nje... tror jag inte 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester