• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-01-25 17:04:41 följande:
    sweasmamma: vi får ta nya tag, här kom mensen idag precis som ja trott.
    =( fyy!!!!

japp min kommer imorgon !!! min man är iväg och trränar krav maga,så skickade han ett sms där han skrev "nästa gång älsklin" vi fixar det nästa gång" 
  • sweasmamma
    Svartvinbär skrev 2012-01-25 17:14:01 följande:
    Hoppar in här, vad sägs om det här testen...
    BIM -4
    Spök?
    Taget på olika tillfällen idag.

grattis
  • sweasmamma

denna månaden har jag varit mest skengravid än någonsin !! nej inte digitalt !!! det är inget där..tyvärr

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-25 19:38:33 följande:
    tack :)
    håller tummarna!! min kropp spelar mig ett spratt... jag har mensvärk så mensen kommer nog INATT .bröstvårtorna större och brösten typ varma....mår konstigt bara !! nä,hädanefter ska jag inte tro som jag gjort nu =)
  • sweasmamma

urk.. nu måååste mensen komma..INATT verkligen . hade precis en ..URKVARNING.. vit riktigt tjock typ grynig/kornig flytning,inte slät liksom!! 

jennie,man ser ff,och att det inte blir starkare just nu är för du inte är förbi bim än tror jag =) 

• sweasmamma

japp gör det om mensen inte kommit inatt.. brukar få den samma  tid,kl 04 dag 23-24 =) snacka om en klocka! men nu käner jag av mensvärken ..börja äta borago imorgon=)

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-25 19:53:38 följande:
    ät inte borago förens mensen har kommit om den kommer men det hoppas vi INTE på..nu får det bli din tur
    =) nä första mensdagen va??2 ggr om dagen ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester