Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
hade 5 i hcgvärde men kollar min vecka nu är ju 5-100 normalt, jag vet att jag är desperat men jag mår så dåligt, förlåt om jag tjatar.
hade 5 i hcgvärde men kollar min vecka nu är ju 5-100 normalt, jag vet att jag är desperat men jag mår så dåligt, förlåt om jag tjatar.
tror ni det minsta att 5 i hcg i tidig grav är kört, bör jag testa? har ju inte ont och blödningen har ju avtagit, står ju 5-200 är normalt, kan ju inte få fyra positiva och sen bara 5 hcg, har ni hört ngt om just 5 i hch ingen smärta inga klumpar men sen grav iaf? ni får säga om jag tjatar med :)
tack tjejer, jag vet att ni har rätt och ändå letar man halmstrån, fast man vet :(
jag vill att ni ska veta att alla av er är fantastiska omtänksamma underbara människor, ni stöttar och finns alltid där för alla, från botten av mitt hjärta, tack tjejer, det ni gett mig under all denna tid och nu när det är mf, betyder världen för mig!
jag kunde inte önska mig bättre lojalare sällskap än er, jag får mer stöd av er än min man, han kan ju inte sätta sig in i detta lika väl som vi, och efter allt vi gått igenom vill jag säga, jag älskar er! ni är underbara människor och ska vara stolta över etran empati och medkänsla kram!
är det ngn som bor i karlskoga här?
Nu lämnar jag denna tråd, inte erat fel men jag orkar inte mer, minman som ville ha barn har efter missfallet sagt att han vill skiljas, flytta och aldrig mer ha barn, ni tror det är chock frånn hans sida men vi har diskuterat detta i oändlighet, han står fast vid det, säger att han inte älskar mig occh är glad över missfallet samt att han sökt lägenhet nu, det är inte chock, för han är så känslokall, inte ens en kram fick jag efter missfallet, ingen klapp, inte ett ord om det, bara att han var glad!"
jag är jätteglad för era plus och önskar er all lycka,vill att ni ska veta det, ändå trots allt detta vill jag testa igen :(( hur patetisk kan man bli, kan inte ta mig till apo men beställt från testlagret,
JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!!
usräkta alla stavfel men jag bara gråter här, ville ju bara ha en kram, är helt ensam, och jag vet fan inte hur jag ska klara av det, inga kids hemma bara jag
jag vet det vännen, men nu får jag ju inte ens ett barn, han blev ju glad över aborten, ingen kram ingen tröst bara tystnad samt sökte lgh samma dag. hoppas ni inte tycker jag var dum som kastade ut han, man leker faktiskt inte med ngn som vill ovh har blivit lovad barn samt försökt över ett år, jag känner min man, när han säger att han inte ens älskar mig längre då är det inte chock, jag vet bara inte vad jag ska göra, känner mig så jävla ensam och förstörd
tack alla för era fina svar <3 bara så tungt nu, nej inte som klar blixt han har aldrig kunnat prata riktigt utan är tyst tills han briserar, jag vill ju inte heller dra ner er med min skit, ni ska ju vara lyckliga och inte dras ner.
men tack för de fina orden, verkligen