• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-21 06:57:07 följande:
    gud vad söt du är, fan vad glad jag blev nu, igen vad omtänksam, du är tänker inte ge upp, men jag är så  ledsen nu blir alltid det vid mens tills dagarna innan bim, ska ta kort nu, ser fan inget :(
  • Hallonbilar
    Dikta skrev 2012-02-21 07:21:27 följande:
    God morgon! Här kommer morgonens test! Det verkar som att jag faktiskt ÄR gravid!!!! Förvånad???

Knasten: Håller tummar och tår för dig här!!!
    grattis {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-21 07:21:38 följande:
    Hallon: jag ser ngt på bild 2!
    kan du trixa? måla gärna med rosa färg haha, skojade bara, men trixa om du kan är du jättesöt, bm ringer 845

• Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-21 07:54:03 följande:
    Ville bara berätta att jag ligger med dropp nu... Mina värden är inte bra,o jag är helt uttorkad...
    Så ni som mår dåligt,vänta inte för länge innan ni söker hjälp...
    Men bebis växer och mår bra,o de är huvudsaken...
    Hoppas jag når en vändning nu... Kommer bli kvar 1-2 dygn kan bli mera,beroende på hur kroppen tar upp droppet....      
    men nellie, vad jag blir ledsen för din skull :( bra att bebisen mår bra och jag tror allt kommer gå bra, mina tankar är med dig <3 kram!
  • Hallonbilar

en fråga, eller många, när bm ringer, kommer hon be mig vänta 2 v och testa igen, blödningen är mkt mindre nu, jag vill ha ett hcg test och vul, i dag1!!!! orkar inte vänta 2v, kan bm göra vul och hcg? förlåt om jag tjatar, hur går det till? han kk neka mig för bm säger vänta 2v?

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-21 07:57:26 följande:
    knastens bilder

det ÄR ju brett och blått!!!! 
    grattis gumman <3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester