• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallonbilar skrev 2012-02-21 07:59:26 följande:
    en fråga, eller många, när bm ringer, kommer hon be mig vänta 2 v och testa igen, blödningen är mkt mindre nu, jag vill ha ett hcg test och vul, i dag1!!!! orkar inte vänta 2v, kan bm göra vul och hcg? förlåt om jag tjatar, hur går det till? han kk neka mig för bm säger vänta 2v?
    tjatar, men jag är ju hysterist det får ni ta :) ngn som har svar på detta, bm ringer snart :)

knasten vad söt du är <3 det är helt underbara tjejer här inne glad att ni finns :) 
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 07:59:26 följande:
    en fråga, eller många, när bm ringer, kommer hon be mig vänta 2 v och testa igen, blödningen är mkt mindre nu, jag vill ha ett hcg test och vul, i dag1!!!! orkar inte vänta 2v, kan bm göra vul och hcg? förlåt om jag tjatar, hur går det till? han kk neka mig för bm säger vänta 2v?
    snälla, kan ngt hjälpa mig?
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-21 08:25:28 följande:
    kräv hcg och vul,annars ringer du kk själv, dom kan INTE neka
    tack, det ska jag göra är beredd att sitta där i timmar om det krävs
    sweasmamma skrev 2012-02-21 08:32:33 följande:
    är på jobbet , och det kommer en sköterska hit varja morgon,denna sköterska va även min bvc sköterska när jag fått dottern , jag visade mitt svaga test och hon sa det va absolut positivt, förklarade min blödning och hon ,og och sa jag skulle ta ett test till =)

jag TROR ju INGET !!!! men lite roligt att hon sa så =) 
     du ser ju, jag tror det är ngt där <3
    Knasten83 skrev 2012-02-21 08:28:26 följande:
    Hallon: jag ringer alltid kk direkt! Men jag har också haft mkt kontakt med dem. Vet inte om man måste gå via bm först, jag hade ringt kk och legat på ordentligt!

Alex: haha! Men testlagrets visar knappt, om ens ngt!! :(

Adnil: testade du med cb? Tack förresten!! :)
     tack, jag ska liga på bm ska ringa när som helst hon är tom sen :)
  • Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2012-02-21 08:29:41 följande:
    hallonbitar: jag vet faktiskt inte. fråga bm o berätta om din oro. rdu orolig så bode de ibte neka
    tack, ska göra det 
  • Hallonbilar

bm var jättesöt, hon återkommer senast 10 30 och skulle ordna tid på kk åt mig :) tack för allt stöd tjejer <3

• Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2012-02-21 09:04:05 följande:
    vilken lättnad :) tur du hade som fick en sån snäll bm :) lycka till
  • Hallonbilar

missfall för mig del, aldrig min tur käns det som, är så jävla ledsen, har handlat test efter test 4 pos och nu har jag inte ens råd med äl eller tester, jag VILL injte ge upp på riktigt men nu vill jag bara dö, trodde verkligen jag var gravid nu, hcg visade missfall, och  jag blöder ju smärtfritt men klumpar nu, måår så jävla dålight nu

• Hallonbilar

någon som är gravid redan och har grav och ältester kvar och kan tänka sig sälja till en billig peng? tänker inte ge upp!
    meddela mig isf tack <3 

• Hallonbilar

hur är det där med missfall eg, stämmer det att man kan bli lättare att bli gravid? förklara gärna :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester