• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lufsan
    lillabambi skrev 2011-10-10 15:10:00 följande:
    Usch lider du av sånt... Jag tycker mina symtom dyker upp kvällstid...
    Jag har illamåendet hela dagarna. Från att jag går upp tills jag går och lägger mig. Har varit liggande sen torsdags. Det blir bara värre tyvärr. Har tänkt att jag blir väl magsjuk när som, men inget har hänt. Det blir lite bättre när jag äter men direkt när jag slutar så kommer det tillbaka. 
    En dag i sänder.
  • Peggys

nu har jag börjat få lite hopp, måste springa å kissa i ett och kommer ihåg att när jag var gravid med sonen så var det ungefär vid den här tidpunkten som det började då med...  men en vecka kvar till bim så väntar några dagar tills jag tar ett test...

• Myhnona
    Peggys skrev 2011-10-10 15:19:49 följande:
    nu har jag börjat få lite hopp, måste springa å kissa i ett och kommer ihåg att när jag var gravid med sonen så var det ungefär vid den här tidpunkten som det började då med...  men en vecka kvar till bim så väntar några dagar tills jag tar ett test...
    Jag har samma här, ca 1 vecka kvar till bim och springer på toaletten hela tiden sedan i går kväll.
  • Lufsan
    lillabambi skrev 2011-10-10 15:18:44 följande:
    Usch vad jobbigt : (
    Jo men om det finns ett litet frö där inne kan jag må hur illa som helst, men man vill ju inte gå igenom allt det här i onödan. 
    En dag i sänder.
  • linnsi
    Myhnona skrev 2011-10-10 14:26:12 följande:
    När kom ditt illamående? Jag är kring bim-8 i dag och jag vaknade med ett sjuhelsicke till illamående, har även en yrsel som kommer och går sedan i går och jag kissar jätte ofta sett till att jag inte druckit så mycket.
    Illamåendet kom för några dagar sen, bim-5 kanske. Men då håller det i sig hela dagarna också. Innan så kunde det vara på morgonen och när jag åkte bil bara. Men jag la inte märke till det innan det började hålla i sig dygnet runt. Sitter här och mår så illa så jag tror jag spyr nu :(
  • linnsi
    Envira skrev 2011-10-10 14:44:41 följande:
    Jag vet, jag är så otroligt uppstressad över det här hela tiden.. 
    Fattar ju samtidigt att det inte är bra att jag stressar över det, det blir inte direkt bättre då..
    Men jo det är ju så, jag ser folk här som plussar ganska starkt bim-7, med en massa olika symptom.
    Då liksom antar man att det är så det ska vara :/ 
    Jag plussade idag.. bim-2 och det var svagt. Så oroa dig inte i onödan :)
  • Lufsan
    linnsi skrev 2011-10-10 15:31:45 följande:
    Jag plussade idag.. bim-2 och det var svagt. Så oroa dig inte i onödan :)
    Hoppas att jag också får plus trots att jag fick neg idag. 

En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester