• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Myhnona
    linnsi skrev 2011-10-10 15:30:14 följande:
    Illamåendet kom för några dagar sen, bim-5 kanske. Men då håller det i sig hela dagarna också. Innan så kunde det vara på morgonen och när jag åkte bil bara. Men jag la inte märke till det innan det började hålla i sig dygnet runt. Sitter här och mår så illa så jag tror jag spyr nu :(
    I see, testa ät lite citrusfrukter, det funkar alltid när jag mår illa.
  • Lufsan
    Myhnona skrev 2011-10-10 15:34:26 följande:
    salta kex köpte sambon med sig hem i helgen, båda förpackninarna fick åt på rekordtid ska jag säga och illamåendet blev bättre, ett litet tips från mig med. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan

ÖÖÖh..... tjejer.... nu när testet torkat syns ett tjockt ljusrosastreck... Vad ska man tro om det? 

En dag i sänder.
  • Myhnona
    Lufsan skrev 2011-10-10 15:35:39 följande:
    salta kex köpte sambon med sig hem i helgen, båda förpackninarna fick åt på rekordtid ska jag säga och illamåendet blev bättre, ett litet tips från mig med. 
    Ja, salta kex hjälper också, fick äta två st i morse för att mota bort illamående när jag vaknade. Jobbigt när man vaknar av att man mår illa.
  • Lufsan
    Myhnona skrev 2011-10-10 15:36:57 följande:
    Ja, salta kex hjälper också, fick äta två st i morse för att mota bort illamående när jag vaknade. Jobbigt när man vaknar av att man mår illa.
    Japp vet hur det är, har somnat runt tre varje natt p.g.a. illamåendet men vaknar lika brutalt utav det klockan 10 på morgonen varje morgon. Ingen sömn här inte. Jag som är van vid 8-10 timmar per natt sover nu typ 5. 
    En dag i sänder.
  • Myhnona
    Lufsan skrev 2011-10-10 15:36:56 följande:
    ÖÖÖh..... tjejer.... nu när testet torkat syns ett tjockt ljusrosastreck... Vad ska man tro om det? 
    Man skall ju inte titta på testen efter den angivna tiden men rosa skall det ju också bara bli om man har hcg i kroppen, borde blivit grått om du inte är gravid.
  • Lyckliglottad
    Lufsan skrev 2011-10-10 15:36:56 följande:
    Bild?
  • Lufsan
    Lyckliglottad skrev 2011-10-10 15:41:13 följande:
    Bild?
    Sambon har tyvärr gått till plugget med sin mobil så har ingen. Eller jag har en egen men den har typ 1pixel. Men det är väldigt svagt, men man ser det. Jag kan väl inte lita på det? Men det har aldrig hänt mig med testlagret förut. 
    En dag i sänder.
  • linnsi
    Myhnona skrev 2011-10-10 15:34:26 följande:
    Tack! :) Ska prova!
  • Lufsan

Här är en bild med min otroligt dåliga kamera. 

En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester