• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LillSnurr82

ToveLantz: det går bra . Var det inte planerat eller varför känns det så skrämmande?

• bojji07
    LillaLivetIMagen skrev 2011-10-10 16:25:48 följande:
    HJÄÄÄÄLP!
    Är jag gravid?`? 

Ja det är du . Grattis! eller ?!?!?
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • LillaLivetIMagen

LillSnurr82: Alltså, inte var det så att vi verkligen har planerat det. Men vi visste om att det kunde hända, och det är jättevälkommet. Men det gör mig rädd, för jag kan ju inte så mycket och vet inte vad som händer härnäst.
    Skall ta ett till test nästa gång jag behöver kissa, för att försäkra mig extra...
    Men har flera symptom, ont i brösten, lätt illamående, riktigt ont i äggstockar/livmodern (som vid mens), mensen är 5 dagar sen, kissar oftare (får gå upp på natten). Men trodde mensen skulle komma eller att jag bara inbillade mig. 

• LillSnurr82

Ingen är färdig mamma innan man fått barn. Men gör ett till test är det positivt också så ringer du din barnmorska i morgon. Är du jätte nervös så säger du det så hjälper hon dig säkert. Eftersom det är ditt första barn? Så är det många kontroller innan barnets föds, och man hinner växa in i rollen som blivande mor.

• LillaLivetIMagen

Gjorde precis ytterligare ett test, och visst ser man ett plus ?
    Förra testet var apotekets, detta är cb...

• Lövet22

Så ser ett svagt positivt test ut, Grattis ! Ring BM i morgon och lycka tillHjärta

• alexander2011

Grattis Tovelantz och autumm :)

Själv tog jag ett test idag..så negativt som det kan vara. tror inte det tar sig denna gången utan får nog snällt vänta tills mensen kommer igång. känner ingenting och mina symptom var nog ägglossningen bara. var ett tag sen man kände va det hahaha. så om jag räknar rätt så är det exakt en vecka sen min första äl sen förlossningen så än är det kanske inte försent ändå..

satan tjejer vad ni är snabba på att skriva, jösses...6 sidor sen sist   

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester