Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mini Léonie skrev 2012-05-12 12:58:52 följande:
Det är bara att ringa till en privat klinik som man betalar själv på så kan de inte neka.Ja det var underbart att se... Särskilt när hjärtat hoppade på skärmen!
Smart att man fastställde grav med vul för jag kan ibland ställa mig frågande till att som i vissa län gå till vecka 18 typ och sen är där inget. Ovanligt men ändå!
Ja, jag tycker att man borde fastställa alla grav vid besök hos BM första gången.... har faktiskt en bekant som (iofs inte är världens smartaste) testade positivt (mycket mycket svagt) , skrev in sig och fick enligt sig själv lite småblödningar men inte förräns vid RUL kunde de konstatera, inte bara att hon inte var gravid utan att hon troligtvis aldrig varit det .....
Blir lite irriterad på privata vårdinrättningar som faktiskt nekar en undersökningar som man är beredd själv att betala med orden att "man kommer ändå inte se något" fast det är ju allmänt känt att man kan se ett hjärta redan i slutet av sjätte veckan om man har tur.. .i 7:e -8:e bör man se det men näpp.... de bara tvärnekar.