• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Krambjörn skrev 2012-02-10 18:49:27 följande:
    Allts¨å ber så hemskt om ursäkt för mitt tjat om ÄL ,MEN finns det något man kan ta för att få ÄL varje månad alltså för att få igång sin äl?
    ja men apriforce också väl .. eller hjälper inte det äl 
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-10 18:33:12 följande:
    Sweasmamma: var du hos dr?
    näää... inte hunnit. dum som man är... mår pissilla,rädd att det ska va nåt fel ju ...
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-10 20:05:51 följande:
    Zelmilainen: ja verkligen, jätteskillnad från i morse :) ändå BIM -5

Sweas: har ni ingen Närakut i närheten? Vi har två sånna som är som vc men har öppet kvällar till 22 samt helger
    joo men,jag vill inte besvära nån...kanske bara är stressmage typ
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-10 19:47:49 följande:
    kvällens... nu blir det inget mer test förns BIM

• sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-10 20:09:49 följande:
    Sweas: nu är du precis som jag!! Men jag har lärt mig! Mår man inte bra söker man hjälp! Uvi är ju inte så bra att gå runt med, om det nu skulle vara det...
    näää men svider inte samt illamående... kanske imorgon..
  • sweasmamma
    sofia gbg skrev 2012-02-10 22:27:09 följande:
    har du halsbränna?? det var mitt första tecken :D
    ja sjuk halsbränna men alltså det har hållt på sen innan äl så.. =) och det jag testade va ju sååå svagt så hade det vatt pos grav så skulle det ju visa starkt
  • sweasmamma
    KossanMuu skrev 2012-02-11 08:10:12 följande:
    Morgonens test blev starkare :D :D
    Fortfarande ngt svagt men ingen tvekan om att jag är gravid :D 
    Grattis!!!
  • sweasmamma

äl+5 idag ...kommer INTE testa innan bim då jag inte har några test hemma=(  troooor jag ska försöka hålla mig tills bim faktiskt..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester