-
GRATTIS!!!!Momtobee skrev 2012-02-10 08:11:14 följande:tack! Jag är överlycklig.. lite rädd oxå hoppas verkligen att den stannar nu!
-
äl plus 4 typ .....
ff kass i kroppen. kass i magen,illamående och sjuk "träningsvärk" i magen ..... blir det värre söker jag dr annars så biter jag ihop =) -
grattis!!!!sofia gbg skrev 2012-02-10 08:48:19 följande:
Jag fick 3+ i morse - helt sjukt! min cykel har varit jätte knäpp denna månad så trodde jag var på BIM +2 eller 3 nu för jag fick sen stegring på ÄL-test men 3+.... ja jag kan inte förklara!
Jag fick Suuuuper positivt på ÄL-test två dagar i rad och vågade mig på ett grav-test igår och ett digitalt i morse!
Grattis till alla er som plussat!
om ngn undrar varför jag skriver här så har jag hängt i tråden ett tag och terrat er med mina äl-test frågor!!!
-
ha ha, men jag har haft detta sen innan äl så .. =) hoppas också boragon hjälper till om inte så kör jag en mn till... sen tar vi ev en paus på 2-3 månader =)alexander2011 skrev 2012-02-10 08:46:45 följande:hihi, jag hoppas verkligen det är nått :) fan kan inte dina dagar gå snabbare så jag får veta..hoppas boragon hjälper dig..är sj nyfiken på apiforcen
-
alltså... hade du vanlig mens?? för har du fått +3 så är det ju 3 v sen befruktningen skedde... så då är du i v 5 ...du kan ju inte vara i v 5 om du hade mens sista jansofia gbg skrev 2012-02-10 09:16:53 följande:senste mensens första dag var 30 januari. men jag fick pos. ÄL på dag 24 (22 jan) tror jag det var. så därför jag inte får ihop det!
-
ja vi vill ju så gärna ha en liten,dottern vill ha en lillasyster och det tjatar hon om varje dag .. tänk va mysigt att säga att hon ska bli storasyster =)alexander2011 skrev 2012-02-10 09:22:07 följande:kan iofs vara gott o ta en paus o slappna av o ta det mer som att det kommer när det kommer :) jag hoppas hela tiden :) sj väntar jag fortfarande på äl som borde vara vilken dag som helst
men vi kollar boende i göteborg,bor i lund nu så en paus hade inte vatt hela världen alltså =) -
jag tänkte väl det =) ha ha!!!sofia gbg skrev 2012-02-10 09:26:50 följande:oj menade 30 december!!
hur lång cykel har du ? och lutenfas? -
enligt uträkning på sista mens 30 dec-30 dagars cykel-14 dagars lutenfas så är du i v 5+5,alltså i v 6,snart v 7
-
då är du på dag 17 sen äl !! men alltså .. man räknar ju alltid sista mensen första dag ,så det 2 första vekorna är man ju inte gravid..men man räknar så ... så 17 dagar plus 24 dagar =41.. alltså har du gått gravid i 41 dagar ,då stämmer ju uträkningen eller hur =)
-
nej äl test visar ALLTID 2 streck men är det äl så får du 2 lika starka eller teststrecket starkare än kontrollstrecketGrodan74 skrev 2012-02-10 09:40:34 följande:Detta är från i morse
Detta tog jag i går morse
Nu måste jag fråga..Har aldrig använt ägglossningstest förut tog ett i går på morgonen och ett i dag och de kom upp ett starkt rosa streck (kontroll) sen kom det upp ett till svagare men rosa så har jag fått nu 2 dagar på raken.
Jag slutade blöda i onsdags mitt på dagen kan de ha betydelse??